Suzuki Streetmagic Setup ideeën

VitoMagic

New Member
Hallo, Ik heb mijn zip verkocht en heb nu wat geld om te investeren in mijn Streetmagic.
Hoeft niet ontiegelijk hard maar he gewoon wat leuks, nu kan ik niet veel onderdelen vinden wat zijn volgens jullie de beste onderdelen voor op een streetmagic?
Ik heb nu
Mallosi 70cc sport & Polini Corsa 70cc (Weet niet welke het beste is)
Malossi Variateur
Witte drukveer
Technigas uitlaat
17.5mm carb
7.5gr rollen

Reed met de Malossi cilinder 81 en met de Corsa maar 60-65 enig idee waarom?

Mvg,
Vito
 
Advertisement - register to remove this

Hallo, Ik heb mijn zip verkocht en heb nu wat geld om te investeren in mijn Streetmagic.
Hoeft niet ontiegelijk hard maar he gewoon wat leuks, nu kan ik niet veel onderdelen vinden wat zijn volgens jullie de beste onderdelen voor op een streetmagic?
Ik heb nu
Mallosi 70cc sport & Polini Corsa 70cc (Weet niet welke het beste is)
Malossi Variateur
Witte drukveer
Technigas uitlaat
17.5mm carb
7.5gr rollen

Reed met de Malossi cilinder 81 en met de Corsa maar 60-65 enig idee waarom?

Mvg,
Vito
Hey Vito,

Zelf ben ik ook op zoek naar een goede setup voor mijn streetmagic. In 2008 had ik een streetmagic die 95 km/h liep, maar weet niet meer hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. . Ik heb nu een vrijwel standaard Street alleen andere vario van malossi en een Giannelli metal. 80 op de teller. Ik ga denk ik voor de malossi 70cc en ik houd mijn standaard carburateur alleen een grotere sproeier. En dan afstellen met rollen en sproeiers. Oh ja. Ook nog een malossi clutch. Kijken wat dat oplevert.

Groet Niels
 
Wat is je budget en wat noem je ontiegelijk hard? Als je budget het toe laat wellicht een minarelli blok eronder knallen? Meer onderdelen voor te krijgen, maatje van me had dat toendertijd ook onder zn streetmagic. Mhr Team eronder 19mm c20 en gassen maar
 
Back
Top