Suzuki katana valt uit bij gas geven

Jorrit-T

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een suzuki katana gekregen die eerst niet liep. Ik heb er wat aan gesleuteld en nu loopt hij. Maar als ik gas geef dan walt hij uit....... Ik heb bijna alle sproeiers al gehad maar dat hielp niet. Ik dacht kan het ook aan de ontsteking liggen?
Alle ideeën zijn welkom, alvast bedankt

groeten,

Jorrit
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik heb een suzuki katana gekregen die eerst niet liep. Ik heb er wat aan gesleuteld en nu loopt hij. Maar als ik gas geef dan walt hij uit....... Ik heb bijna alle sproeiers al gehad maar dat hielp niet. Ik dacht kan het ook aan de ontsteking liggen?
Alle ideeën zijn welkom, alvast bedankt

groeten,

Jorrit

Luchtfilter erop, de juiste bougie erin (een nieuwe ook), en dan gewoon afstellen. Waarschijnlijk toch veel grotere sproeier.
 
Twee maten groter dan je nu hebt bijv? Wel luchtfilter steeds netjes erop tijdens testen, anders doe je het voor niets. Zit er wel een goede pakking tussen carter, membraan, spruitstuk, carb, uitlaat..
 
Twee maten groter dan je nu hebt bijv? Wel luchtfilter steeds netjes erop tijdens testen, anders doe je het voor niets. Zit er wel een goede pakking tussen carter, membraan, spruitstuk, carb, uitlaat..

ik kwam er achter dat het niet de originele spruitstuk op zat (andere hebben ze uit geboord) ik heb er nu een nieuwe op gezet met alle pakkingen er netjes tussen, ja verder zitten alle pakkingen netjes.
 
Back
Top