SuperTech Versterker voor in Scooter

Sr50lc

Well-Known Member
Ik heb laatst een Supertech versterker gekocht bij de Kijkshop jullie kennen die vast wel.

nu heb ik een probleempje

als ik de versterker aansluit gaat ie wel aan ( het groene lampje brand) maar als ik mun versterker aansluit op mun mp3 en daarvanuit weer naar mun boxen dan geeft ie geen geluid helemaal niks

ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt

weet er iemand misschien iets van
 
Advertisement - register to remove this

flakfazer said:
mijn versterkers gaan pas aan zo dra er signaal door de *rem* kabel gaat .. is die bij jou wel aangesloten?

dan heb jij je oranje draadje op het signaaldraad van het remlicht aangesloten.

Dan moet je gewoon ff die gele op accu hangen, en oranje aan schakelaar van de toeter hangen. Dan krijgt hij altijd spanning als je contact aan is, hoef je ook geen schakelaar te hebben
 
Ff een vraagje over deze versterker, hoeveel ampere heeft zon ding nodig op 12 Volt?
ik heb een voeding van 12 V en 2 Ampere zal dat voldoende zijn? (zodat hij op het lichtenet kan)
 
Nu heb ik nog een probleempje

Ik heb nu de oranje kabeltje bij de rode gezet dat zit nu goed
maar als ik een beetje volume zet dan gaat het rode lampje branden

is dit normaal???

Mijn Tweede vraag is dat ik 2 versterkers heb

ik heb 2 tweeters en 2 woofers

kan ik beter 2 tweeters op de ene versterker zetten en
2 woofers op de andere

of kan ik beter 1 tweeter en 1 woofer per versterker zetten??
 
Last edited:
NRG MC2 Driver said:
Ff een vraagje over deze versterker, hoeveel ampere heeft zon ding nodig op 12 Volt?
ik heb een voeding van 12 V en 2 Ampere zal dat voldoende zijn? (zodat hij op het lichtenet kan)
kan je totaal niet zeggen Heeft met de boxen te maken hoeveel Watt die zijn.

Dat die versterker gaat werken is een ding wat zeker is, want die is gewoon 12V. Maar het gaat er alleen om hoe lang hij het uithoud, dat heeft te maken met hoeveel watt je boxen zijn en hoe hard je ze zet...
 
Last edited:
rode lampje is de beveiliging

of ergend heb je kortsluiting

of je speakers zijn te ligt
(je overbelast je speakers dan)


zelf heb ik me mp3 speler eraan vol aan gezet en dan met het stelschroefje gedraait tot het moment dat de muziek net niet vervormt

was bij mij ergens bij 3/4 van (driekwart dus) het stelschroefje
 
dat rode lampje brand bij mij altijd volgens mij....

Ik dacht dat die gewoon hoort te branden als hij aanstaat?


[edit] Hoor net van franky dat het dat dus niet is... ook al is het supertech:( [/edit]
 
Last edited:
Back
Top