This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Superbike 2001 wheelie

Mja mag eigenlijk niet he...

Krijg het trouwens niet werkend, als alles uitgepakt is heb ik nog geen exe file ofzo. Oplossing?

weet je wat kijk es op de doos wat de systeemeisen zijn voor t spel en als er staat dat dat spel ook onder windows 2000 draait dan moet ie t gewoon doen... check verder wat de schermresolutie (800x600, 1024x768, etc.) moet zijn voor t spel en welke kleuren (256 kleuren, hoge kleuren, ware kleuren, etc.)
dat staat meestal op de doos of in t boekje...

en als dat allemaal goed is, ja, dan weet ik t ook niet meer. moet je maar zon mannetje bellen van t spel ofzo.... :|

nou ja succes dr mee

Anders lees je Heel het topic ff..... :|

Ok, ik heb nu ook problemen

Eergisteren heb ik het spel gedownload en geinstalleerd, en effe snel gespeeld (om 6 uur 's ochtends, was net uitgeweest )
Vandaag ging ik effe wat kutten aan mn pc, 2 harde schijven op een andere IDE controller en een andere CDROM drive erin.
Nadat alles klaar was wilde ik weer SBK2001 spelen, maar ik wordt nu dus ook terug gemikt naar de desktop!
Ik heb al vanalles geprobeerd, ook mn schijven weer teruggezet op hun oude IDE controller e.d., maar het haalt allemaal helemaal NIKS uit...

PC:
Asus A7V-133
AMD Athlon 1000@1000
256mb PC133 RAM
Geforce1 DDR 32mb
20.5GB Seagate ST32040-A ATA66 schijf op Promise ATA100 controller primary master
20.5GB IBM DPTA372050 ATA66 schijf op Promise ATA100 controller primary slave
12.7GB Quantum Fireball ATA33 schijf op de on-board ATA33 controller primary master
40x ASUS CD-S400 cdrom drive ATA33 op de on-board ATA33 controller primary slave
Creative Soundblaster Live
Twister PCI ISDN adapter
Windows 98 Second edition
Via 4-in-1 drivers geinstalleerd
nVidia Detonator 12.41 (werkt prima, die nieuwe werken bij mij niet bepaald fijn...)
DirectX 8.0

Mn systeem werkt verder prima, maar dit vind ik toch wel zo vaag... Ik kom er gewoon niet uit, en dat is mij nog nooit gebeurd
Heeft iemand een tip hoe ik dit spel aan de praat kan krijgen? Ik wil ook wheelien namelijk

Het probleem is al opgelost!
Oplossing:

Start -> Uitvoeren/Run
Type: regedit en druk op enter
navigeer dan naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\EA Sports, en verwijder de complete "Superbike 2001" sleutel.

Installeer Superbike 2001 opnieuw, en het werkt weer.
Blijf in ieder geval van EAX / A3D af (kan je aanvinken bij de geluidsopties, zorg dus dat de vinkjes niet aanstaan).

Ik kan nu nog een kwartiertje wheelien, dan moet ik fitnessen
Ben benieuwd hoelang het blijft werken...

Groeten Sander :W

mijn Sbk2001 Stunts..

Amateur wheelie:

Wheelietje :

Stoppie :

En ...een sprongetje :

Mzzlz

Last edited:
bij mij lukken die wheelies wel maar ik weet niet hoe je zo'n stoppie maakt. kan iemand dat mij vertellen??????

---------------------------------------
YAMAHA AEROX RULEZZZ

hey gasten, na deze plaatje te hebben gezien ben ik nu ook ff superbike 2001 aan het downloaden. Zit nu al ruim over de helft vande download, en nu lees ik hier in 1x dat ie niet onder XP draait :|

Maarja...zo koppig als ik ben ga ik het lekker toch proberen, als deze het niet doet.....welk motorspel is dan nog meer vet?

Robbert

ohw laat maar zitten. Die GP500 plaatjes van Ruud zien er ook wel kewl uit 8)

Robbert

bij mij lukken die wheelies wel maar ik weet niet hoe je zo'n stoppie maakt. kan iemand dat mij vertellen?????

Als naam van de rider moet je STOPPY gebruiken ..wel in hoofdletters en dan maak je mega stoppies.. Zonder die cheat moet je gewoon de voorkant van de motor lager zetten dat helpt wel iets..

Mzzlz