Superbike 2001 wheelie

stoppie2.jpg

En weer een prachtstoppie, alleen lukt het me maar heel soms om dat wiel een beetje hoog te krijgen :|

Damn, GP500 is zoveel lekkerder rijden.
SB is zo digitaal sturen he? of rechtdoor of plat.
Liep ook niet echt fantastisch, GP500 loopt al @ 233..
Met gp500 kan je echt v@ lekker sturen en voor/achter & links/rechts leunen.
Alleen minder dat je met 200 geen wheelies meer kan maken, dat kan in RL volgens mij wel met zo'n machine die meer pk's heeft dan kg's en de gasreactie lijkt me in rl ook wel iets beter met zo'n 4cilinder 2takt.
Daarom ben ik zelf maar gaan klussen en heb de remkracht en grafiek wat gemodificeerd..
Kan je dik over de 300 wheelien en trekt gp500 pas bij 360 de stekkers eruit.. :p
Jammer van de stoppies, die zijn niet realistisch in GP500..
En het geluid kan ook zooo veel beter, check die geluidsbestandjes als je de gp500g-22.slv opent.. :W
Voor mooie stoppies moet je weer bij motocross madness zijn, alleen kwam ik erachter dat je makkelijker omhoog kwam als je achterop ging zitten en daarna voorover ging leunen :?
Die klinkt dan wel weer stuk beter maar is gewoon een mp3 van 2 mb die in een loop loopt :|
Als ik me niet vergis is het in mcm1 en mcm2 nog hetzelfde ook dat geluid..

Hier kan je een zip downen met daarin de goed directory structuur om je Suz op te fokken, de andere directory kan je zelf vullen met het bestandje uit de Suz dir.

http://axesociety.myweb.nl/Files/Gp500.zip

Gaat het niet hard? zet de grafiek @ pits op de eerste grafiek: Rumble!

Last edited:
kazaa, ik iig wel

die stoppy's lukken niet echt, is daar een speciale toets voor ofzo, of gewoon remmen, wheelie's wel.

Originally posted by Honda NSR-II
Damn, GP500 is zoveel lekkerder rijden.
SB is zo digitaal sturen he? of rechtdoor of plat.
Liep ook niet echt fantastisch, GP500 loopt al @ 233..
Met gp500 kan je echt v@ lekker sturen en voor/achter & links/rechts leunen.
Alleen minder dat je met 200 geen wheelies meer kan maken, dat kan in RL volgens mij wel met zo'n machine die meer pk's heeft dan kg's en de gasreactie lijkt me in rl ook wel iets beter met zo'n 4cilinder 2takt.
Daarom ben ik zelf maar gaan klussen en heb de remkracht en grafiek wat gemodificeerd..
Kan je dik over de 300 wheelien en trekt gp500 pas bij 360 de stekkers eruit.. :p
Jammer van de stoppies, die zijn niet realistisch in GP500..
En het geluid kan ook zooo veel beter, check die geluidsbestandjes als je de gp500g-22.slv opent.. :W
Voor mooie stoppies moet je weer bij motocross madness zijn, alleen kwam ik erachter dat je makkelijker omhoog kwam als je achterop ging zitten en daarna voorover ging leunen :?
Die klinkt dan wel weer stuk beter maar is gewoon een mp3 van 2 mb die in een loop loopt :|
Als ik me niet vergis is het in mcm1 en mcm2 nog hetzelfde ook dat geluid..

Hier kan je een zip downen met daarin de goed directory structuur om je Suz op te fokken, de andere directory kan je zelf vullen met het bestandje uit de Suz dir.

http://axesociety.myweb.nl/Files/Gp500.zip

Gaat het niet hard? zet de grafiek @ pits op de eerste grafiek: Rumble!

werkt niet

Originally posted by Honda NSR-II

Nog meer mensen met prob's?
Bij mij gaat het wel en hij is er 5x vandaan geplukt..
Denk dat het prob bij je machine ligt ofzo..

ik doe alles precies zoals jij zegt... maar de curve is ook niet veranderd ofzo..

Ik d8 dat je'm niet binnengesleept kreeg..
Gewoon die zip in je dir structuur rammen en dan dat filetje in die andere motornaam dir's gooien.
Pak dan de rgv of die beam-cheat bikes en zet in-game de onderste grafiek aan, die met het laagste topvermogen dus.
Deze is gewoon nog hetzelfde, hij rijd alleen wat beter : - )
Als hij ook niet aso hard remt dan zit de dir structuur niet goed.
Probeer dan 1 van de andere bikes, honda moet hij ook pakken d8 ik.

onderste is met het hoogste piek vermogen... bovenste heeft het laagste vermogen

mja vaagheid :| ik heb standaard in die dirs nix staan :S

Back