stuurkap knipperlichten verplicht?

drestar

Well-Known Member
hallo,

ik zou graag willen weten of stuurkap knipperlichten verplicht zijn bij je gewone knipperlichten? en of die dan ook oranje moeten knipperen
 
Advertisement - register to remove this

Als je ze hebt moeten ze naar behoren werken! Dus ook oranje knipperen! Zitten ze er niet op (dus haal je ze eraf) is het niet meer verplicht!
 
Als je ze hebt moeten ze naar behoren werken! Dus ook oranje knipperen! Zitten ze er niet op (dus haal je ze eraf) is het niet meer verplicht!


en nog een vraag? want nu zitten er led knippers in mijn stuurkap,maar aangesloten op het licht,en ze werken ook niet, als ik ze als knipperlicht wil aansluiten,moet ik dan altijd een led relais hebben?
 
TIP VAN DE DAG: gebruik search

ik gebruik de search altijd wel,maar het lijkt wel of niemand het echt weet,

ik heb de stuurkap ledjes net besteld bij euroscooters en daar vertelde ze me dat je de ledjes zonder iets ertussen gewoon aan kan sluiten op het bestaande relais als je voor de rest alleen maar 4 gewone lampen als knipperlichten hebt, er staat als je zulke dingen besteld ook verder helemaal geen informatie over.
 
Dingen kun je gewoon aansluiten ja. Maar waarschijnlijk gaan ze gewoon sneller knipperen. Wil je dit verhelpen dan moet je een speciaal relai er voor kopen. Maar persoonlijk vind ik het helemaal niet storend.
 
Dingen kun je gewoon aansluiten ja. Maar waarschijnlijk gaan ze gewoon sneller knipperen.

die dingen gaan idd sneller knipperen als je ze rechtstreeks aansluit,maar dat heb ik omzeilt door ze op de bestaande knipperlichten aan te sluiten en dan knipperen ze op dezelfde normale snelheid mee,dus niks geen speciaal relais kopen,ik heb gwoon de draadjes van de stuurkap ledknippers op de fittingen van de voorste gewone lampknippers vastgesoldeerd en het werkt perfect :!
 
normaal gesproken moet er weerstand tussen, als jij ze parallel geschakeld heb met je originele knipperlichten, leveren die dus voldoende weerstand.
 
Back
Top