This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

stukkje in de krant over scootermeetings :P

Dank voor uw reactie. Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen!
Redactie De Gelderlander
 
het stukje over de meeting in Dronten vond ik wel vet :W dit is toch jammer vooral met zo'n "mooie" aerox als plaatje :| Razma ziet de kranten alweer voor zich met : scooter meeting lelystad megasucces :W
 
Originally posted by Rikkademous
het stukje over de meeting in Dronten vond ik wel vet :W dit is toch jammer vooral met zo'n "mooie" aerox als plaatje :| Razma ziet de kranten alweer voor zich met : scooter meeting lelystad megasucces :W

hmm.... I wish...
 
Het is gewoon allemaal klote zooi...

Kan savonds niet eens normaal naar me vriendin toe rijden, wordt aangehouden omdat een paar van die teringdebielen midden in een bebouwde kom, waar veel gezinnen met honden en kids wonen, zonodig als een vertiefte debiel races liggen te houden!!

Zelfde zie je met die gare meetings...a) elke beetje prof. scootertuner lacht zijn eigen rot daar b) naam gaat helemaal naar de klote van de scootrijder en c ) goed georganiseerde meetings zoals Lelystad zullen in de toekomst ook niet meer getolereerd worden.
 
Originally posted by Glenn
klote wouten gaan dus nu ook op de scooter fora's kijken..
want ze hadden die meeting bij hazeldonk al voorkomen...


onze regio volgens mij iig niet :S, ze zeggen dat ze kat en muis spel niet willen, en niet willen dat we racen, meeten hebben ze geen bezwaar tegen, maar wel de rommel die we maken :S.
 
Het is een beschouwing, de reden dat het negatief overkomt is omdat iemand aan het woord gelaten is die zich niet goed genoeg heeft geuit. Journalisten pikken dan datgene eruit dat het verhaal een bepaalde kant op stuurt.
Scooterrijders hebben nu eenmaal een negatieve naam maar ik vind dat persoonlijk helemaal niet zo vreemd en ik denk dat de meesten van jullie het daarmee met mij eens zijn. Illegaal is gewoon illegaal en de maatschappij heeft als regel gesteld dat een scooter niet opgevoerd mag worden. Wij gaan daar bijna allemaal tegenin en het is niet vreemd dat het publiek daar niet blij mee is. Ik denk dat het eerder iets is waar wij mee moeten leren leven en de consequenties daarvan inzien dan het publiek proberen te overtuigen.
 
dit is dus geen goed teken.. de politie zal nu dus extra op scootersites gaan kijken waar er meetings geplanned worden e.d .. dit zou wel tot mooie resultaten kunnen leiden, zoals dat deze meetings niet meer georganiseerd worden en enkel legale worden georganiseerd.. maar ik zie t eerder de andere kant op gaan :\ eerder richting streetraces, beeld van de scootrijder gaat nog verder naar beneden dus.. :|
 

ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen als ze echt precies willen weten waar en wanneer die meetings gehouden worden. Dan waren ze er den ik allang achter dat dat op dit soort sites te vinden is.
 
Originally posted by Mathieu
Ik vind die wheelie van beta man op tv gelderland nog steeds heerschend

Dank U Dank U...

Maare, ik vind 't opzich bestwel een redelijk krantenartikel, er staan best veel positieve dingen in over scooters. Ik denk dat mensen wel een btje ander beeld krijgen van scootermeetings.
 
Kun je om een meeting te organiseren het niet zo doen:

Een Topic starten met alleen een datum en een omgeving (niet de exacte plek) en dat degene die willen komen een pm krijgen of email adres achterlaten?..?

Tis omslachtig maar wel een idee.
 
Originally posted by DNA-Menno
Is ie op TV Gelderland geweest? Heb ik dus wat gemist, heeft iemand gecaptured?

ik , met een brakke digicam, maar heb hem wel , pm me je mail maar, dan stuur ik hem je...
 

Met snelle inzet van het scooterteam' bestaande uit vier motoragenten en gebruik van twee surveillancewagens zijn diverse groepjes onderschept. |( |(

Sjezus hebben ze dat ook al dunut eters die niets anders doen dan scooters vangen. "het scooterteam" |( |( pfffff