[Krant] Draad over de weg gespannen...

Een buurman van twee straten verderop dreigde een ijzerdraadje op te hangen voor alle veel-te-snel-door-de-straat-rijdende-scooteraars. Niet voor mij dus.
 
ga lekker vissen op zee als je zo graag met draadjes bezig bent verdien je mooi voor je scooter i.p.v andermans scooter jatten, kan ik niet bij met me verstand hoor :|
 
hebben ze hier ook een keer gedaan, vriend van me ook er tegen aan gefietst. Dikke striem op z'n keel en goed geschrokken natuurlijk. Was vissdraad en de 2 marroks die het gedaan hadden zaten wat debiel op een bankje te lachen ernaast politie erop afgestuurd maar die hebben ze schijnbaar niet meer gevonden...
 
gebeurd ja.... als het tegen zit word je keel door gesneden.. :| teringlijers......... . .. . ......... .. . . .
 
paar jaar trug @ nieuws
zelfde met visdraad
bij die jongen sneed het door zijn strootenhoofd,stembanden kapot, en de jongen kan bijna niet meer praten:(:(:(
dat is pas ziek
 
Is bij mijn tante gebeurd @ 25 jaar geleden ofzo... Prikkeldraad over het verlaten landweggetje gespannen @ keelhoogte --> Slagaderlijke bloeding...gelukkig door hulp van enkele vriendinnen toch nog gered...TERINg zieke shit dat
 
Back
Top