This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

stukkje in de krant over scootermeetings :P

Originally posted by NRG MC3 RIDER
Dat we een soort van pm. piramide krijgen, de starter mailt de 1e replyer op het meeting topic, dan die weer de volgende enzovoort. Maar dan wel volhouden dat het op die plaats is in het topic.

Komen ze nog wel achter... mond op mond reclame he...
 
denk haast dat ze met burn banden mij bedoelen :S, omdat ik als enige kon burnen, en niemand snapte dat ie bij mij wel ging roken , verders heb ik niemand 'echt' zien burnen (heb ook niet alles gezien )
 
letten jullie daar wel een beetje op komende tijd ?
Volgens de politiewoordvoerster houdt de wijkagent de komende tijd het parkeerterrein rondom het Arnhemse stadion extra in de gaten. <----
 
ik ga er zo nog ff foto's van me scooter maken ...
ik weet wel dat ze rond rijden in arnhem noord nu, maar ze kunnen op het terrein zelf weinig doen, dat hebben ze al aangegeven...
 
ik heb beide kranten een reactie gemaild met de melding dat er ook legale meeting in voorbereiding is enzo enzo...

hopelijk volgt er reactie
 
damn ik vind dit best klote voor mensen die er positief mee bezig zijn (denk aan lelystad).

Dat scootertuning.net vermeld werd vind ik op zich niet zo'n goed idee. Al zeker niet als je kijkt naar de trend van het artikel en al HELEMAAL niet in 1 adem met sf.nl :|

Inne een reactie van uwe wege is wel op zijn plaats denk ik... Ik zie het zo. Misschien ziet iemand het anders...

Zoals het er nu staat is het alsof st.net de meetings aanmoedigd. "een uitgebreide kalender met meetings". Ook al staat erbij dat ze niet door st.net georganiseerd worden...
 
ja, daar dacht ik meteen aan toen ik d eurl zag... dat het zogezegd van een internetsite georganiseerd wordt ofzo
 
Mja, ik vond het niet eens zo heel erg negatief eigenlijk. Kheb wel veel dommere stukjes gelezen waarin scootlui als halve criminelen worden bestempeld...
 
als ik als buitenstaander artikel zou lezen zou ik gelijk effe kijken op sites en daar de bevestiging vinden dat het dus door DIE site georganiseerd was...

Inne misschien ideetje om iets te zetten @ meetingagenda dat het niet georganiseerd is door scootertuning.net? Ik weet wel dat het in disclaimer staat maar dat zou ik wel doen... Is misschien paniekerig maar wel zo netjes.

Lieuwe >> stom gelul... => Het is juist zo'n "publiciteit" die we best kunnen missen voor meetings een beetje uit illegaliteit te helpen...
 
klote wouten gaan dus nu ook op de scooter fora's kijken..
want ze hadden die meeting bij hazeldonk al voorkomen...
 

Mag je uberhaupt wel zomaar een internet site op een artikel noemen zonder dat de eigenaar daar toestemming voor gevraagd is ?? ik vind het wel raar want nu wordt dit door slecht denkende mensen als een halve criminele site opgevat