Stukje van me blok afgebroken!!!

Status
Not open for further replies.

Evo_Mike

sky's the limit
Het gedeelte waar je je achter remklauw bevestigd daar het bovenste boutje van. Daar is de helft van het deel waar de bout in moet afgebroken.. HOE dat is de vraag.
Maar weet iemand een manier om dat stukje weer vast te krijgen, bijv lassen ofzo?
Foto lukt helaas niet..
 
Advertisement - register to remove this

meestal door of verkeerd aandraaien , of door een ongeluk ze breken iig niet zomaar af.

je KUNT dit weet lassen , maar dan zul je een deel moeten wegslijpen en weer opnieuw oplassen , hiervoro moet je erg goed kunnen alu lassen en om het 100% recht te krijgen valt niet echt mee , en het is nooit weer 100%

als je leven je lief is doe je veilig en zet je er even een nieuw of gebruikt carterhelftje op.
 
meestal door of verkeerd aandraaien , of door een ongeluk ze breken iig niet zomaar af.

je KUNT dit weet lassen , maar dan zul je een deel moeten wegslijpen en weer opnieuw oplassen , hiervoro moet je erg goed kunnen alu lassen en om het 100% recht te krijgen valt niet echt mee , en het is nooit weer 100%

als je leven je lief is doe je veilig en zet je er even een nieuw of gebruikt carterhelftje op.
 
ik heb t zelfde probleem...

gister onder t rijden slaat mijn remklauw vast en breekt hij compleet van mijn carter af...heb een sr50 uit 2000 min.hor. heeft iemand misschien nog een carterdeel daarvoor?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top