stukje van cil. gebroken

jantesselaar

Rally rijder
heej ik ging mijn uitlaat op mijn sr doen, dus ik deed de uitlaatboutjes er in, en opeens breekt er een stuk van de cilinder af waar het ene boutje in gaat.
maja ik heb het dus al met epoxy geprobeerd te maken, met gun gum, en met vloeibare pakking, maar het gaat steeds weer los :'(
hij zit wel met 1 boutje vast, maar hij maakt echt een teringgeluid, en ik heb al een nieuwe cilinder besteld , maar die krijg ik pas vrijdag op zijn vroegst.... dus weet iemand een oplossing die het 1 weekje doet? maakt niet uit wat het is alle ideen zijn welkom!
 
Advertisement - register to remove this

Blue Shark said:
gietijzer kan je wel lassen maar das is absoluut niet stevig. Metaal structruur bij het lasse nzal heel brak zijn! je zal nieuwe cc moeten kopen en je boutjes niet zo hard aandraaien ;)


als je een goeie lasser hebt die goeie apperatuur heeft is dat geen probleem , waar ik werkte voor 3 jaar geleden werden mina cilinders met afgebroken felns netjes gelast , het gelaste is wel wat harder maar heb zo tientallen cilinders weer opnieuw gemonteerd zonder problemen..

alleen is een nieuwe cilinder tegenwoordig wel te betalen..
 
weetniet , kost wel wat maar niet veel , licht eraan of je een kennis hebt die het goed kan of niet ;) , ikzelf zet er nu ook gewoon een nieuwe cilinder op dan weet je zeker dat het goed is , het gaat mij erom dat het opzich wel perfect wil..
 
ik heb allang een nieuwe cilinder besteld, maar ik zocht een oplossing voor tijdelijk.
(totdat mijn nieuwe cil. binnen is)
maja kheb hem helemaal volgeplakt met gun gum, vloeibare pakking en nog wat andere dingen en nu istie dicht..
 
nuj ik heb via postbank giro betaald duurt vet lang.. maar het is nu betaald dus ik denk dat ik hem wel bijna binnen krijg..
maja mijn tapdraad was eerst dol toen had ik het ook gemaakt met een boutje aan de achterkant, maar omdat ik heb had uitgeboord is denk ik het gietijzer een beetje gescheurd, en uiteindelijk afgebroken...
en die gun gum houd trouwens nogsteeds, zelfs als ik hard over hobbels rijd enzo.
 
Back
Top