Street Magic Races en Gilera ICE Cup

Razma

Well-Known Member
Voor de liefhebbers die een keertje betaalbaar willen gaan racen...

op 15 oktober is er de eerste Street Magic race in de indoorkarting van Aalst (nabij Brussel). Deelnemen + huur street Magic = 4000 frank (220 gulden). Elke race is ongeveer 2u. Liefst even op voorhand laten weten aub...

Er zijn ook 70cc Indoor Scooter Races deze winter... Eerste is 29 oktober in dezelfde karting. Deelname = 3000 frank met eigen scooter.

Nieuw is de Gilera ICE Cup...
aankoop van een ICE voor speciale prijs van 58 000 frank (3168,46 gulden)... zelfde data als de indoor races
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by razma

Er zijn ook 70cc Indoor Scooter Races deze winter... Eerste is 29 oktober in dezelfde karting. Deelname = 3000 frank met eigen scooter.

Koel... Misschien een id voor de forumdewds met 70, die alleen voor race klaarmaken...? (VDM,Rewd, etc)
 
even wat meer duidelijkheid voor straatmagie race misschien...

Verloop van de race:
20 min training
20 min Tijdstraining
2uur race

Huur van een street magic = 4000 frank (220gulden)
maar je kan met 3 of 4 personen gaan racen in één team dus kan je prijs ook delen... Lederen pak niet verplicht, wel best goede bescherming en helm.

Data: 15 oktober, 22 oktober, 5 november, 12 november, 3 december, 10 december, 7 januari, 14 januari, 4 februari, 11 februari, 4 maart en 11 maart
 
Re: Re: Street Magic Races en Gilera ICE Cup

Originally posted by Sjoerdyo
Koel... Misschien een id voor de forumdewds met 70, die alleen voor race klaarmaken...? (VDM,Rewd, etc)

Lijkt me erg vet, alleen moet ik wel een andere scoot hebben om mee te sjezen dan, want area op kartbaan is net zoiets als een dikke negerin naast je in de bus (= niet fijn).
 
yes, dat wel...

vrijgezet, maar verder standaard en met valbeugels... als je onderuit gaat gewoon weer opstappen en verder dus :)
 
het is vooral technisch circuit, dus echt snelheden haal je er toch niet.. gewoon wat duw en trekwerk en beetje vechten :#

nu ja... voor maandag 15 oktober heb ik een street magic gratis ter beschikking gekregen om één team samen te stellen... dus wie wil moet iets laten weten... (ongeveer vier man)

er hebben zich al enkelen aangeboden, maar wie wil, moet het wel zeker weten (ivm vervoer enzo...). Vanaf antwerpen kan iemand gewoon met ons meerijden...

Races zijn 's avonds.. eerst training en chrono's, dan start om 20u30 voor twee uurtjes racen...
 
ik wil ook, ik zoek mensen voor in team.
kheb nog geen vervoer desnoods ga ik met trein, ik moet nog wel ergens een motorpak regelen
 
mischien iets om een keertje met zijn allen aftespreken ofzo? zodat verschillende teams van t forum tegen elkaar gaan strijden ofzo 8)
 
Back
Top