Stilste uitlaat???

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Pak een For Race en schroef daar een RS-demper op... Ander alternatief; Yasuni R, ook niet extreem lawaaiig...

Greetz.

Uit ervaring erachter gekomen dat For Race + RS demper + MHR-replica toch nog vrij luidruchtig is. Door het zwaardere geluid alleen minder opvallend, maar absoluut niet stil!
 
Originally posted by Daanje


Uit ervaring erachter gekomen dat For Race + RS demper + MHR-replica toch nog vrij luidruchtig is. Door het zwaardere geluid alleen minder opvallend, maar absoluut niet stil!

ja idd..ik heb nu fftjes een MK70+bidalot+yas R demper..zwaar geluid maar niet stil..
maar jekan nooit egt stil zijn...vooral niet met een 70cc.Als het je egt zoveel boeit gooi er dan wat lagen isloeer materiaal om je demper ofzo..verzin wat.
 
sito+ schijnt 't ook wel aardig te doen op 70cc..... en op 'n Appie Sonic, verders enkel ombegrenst wassie (tot die op top zat) echt STIL.... pas op tops begin die wat meer geluid te maken als 'n std. uitlaat....

als je voor sito+ kiest nie vergeten ringetje deruut te slopen :)
 
Originally posted by race_typhoon


Die zien we zelfs VEEEEEEELSTE vaak!!!!:(

Ik heb slechts een keer een scooter zien rijden met een bidalot uitlaat, en dat was nog niet eens een S2, valt tog wel mee hoe vaak je die ziet. Als je het nou hebt over een Next, ZX of en NR-X zeg ik ja, maar dit valt tog wel mee...

Greetz
 
op onze school zie je bijna alleen:

-Tecnigas next
-nr-x
-Leo'z RX
-Twinner

ik heb nog nooit een REAL-LIFE scoot gezien met een bidalot of yasuni...

wel eens een gast gezien die het leuk vond om zonder uitlaat te rijden.. |( hij vond het een "vet" geluid :| :'(
 
Back
Top