Sticky 2; setup-profielen...

is het geen idee om bij de snelle 50cc's (50cc mhr) een RII bij te zetten?

wordt mijn volgende pijp op mhr 50cc alu;)

is maar suggestie:p

grtzz, Jacco.
 
Bart nou doe je het weer flatside:( :p HET IS FLATSLIDE :)

Owja en voor de duidelijkheid. Gooi de 50cc profielen onder mekaar dat geeft een beter overzicht :W Dan pas de 70 klasse gaan doen.

16mm carbs worden ook vaak gebruikt bij lage setups dus profiel 1 en 2 bv

de 50cc team IS ER OOK VOORMINARELLI heh niet alleen pia :)

Ik mis ook nog de gewone top 70 dus 1 onder de DUE PLUS

Bij kartcarbs is het niet HCC maar JHC/HHC/IBEA/BARONI/TILLOTSON. Dat zijn meer de bekendere maar er zijn er nog veel meer.

Misschien ook leuk om de rukassen erbij te vermeleden per profiel??? :)

Ik mis nog de samba competition pijp :?
 
Last edited:
Bij de 50cc uitlaten is het mishcien ja om er + of een - achter te zetten of het aanraders zijn, heel weinig werk, en het geeft wel een goed beeld als iemand een uitlaat wil halen.....
 
Originally posted by Ray_speedake
Waarom staat de Airsal 70cc alu niet bij de MHR replica 70cc?
Vooral de T6 met vlinderpoort zou toch wel in die categorie moeten vallen....

Rustig dwd :p
Hij zegt: "aanvullingen kan je melden"
 
Originally posted by zagon
is het geen idee om bij de snelle 50cc's (50cc mhr) een RII bij te zetten?

wordt mijn volgende pijp op mhr 50cc alu;)

is maar suggestie:p

grtzz, Jacco.

Nee, want dat loopt niet. En ja, dat is getest.
 
Btw Bart, gewoon in Beginners knallen....anders wordt het een rommeltje in TA of SA. Beginners is al loaded met sticky's en de gasten die een dergelijk profiel nodig hebben zullen toch daar kijken.
 
Originally posted by Alexander
Misschien ook leuk om de rukassen erbij te vermeleden per profiel??? :)

Kan jij dan duidelijk onderscheid maken, en scherpe grenzen aangeven daarin? Er zijn mensen die een RHQ monteren op een Malossi Sport, en een Rito + Evo70...
 
Originally posted by marbossi with
ik mis dr70... (untuned/tuned)

Zijn toegevoegd, stond wel op m'n lijst, maar een beetje vergeten ofzo... Tuned cilinders zijn niet vermeld, reden staat ook in Sticky vermeld...

Arne; is goed...

Mensjes, allemaal bedankt voor de aanvullingen, en corrigeren van foutjes :)
 
DPR levert uitlaten op bestelling. Als je bij DPR (alias piet pijp) een tekening met daarop de conussen en maten aangeeft bakt die een mooie pijp voor je. Alleen GJB heeft bij mijn weten echt DPR uitlaten die ze los verkopen. Alleen doen ze dat voor de drie dubbele prijs. Even ter indicatie, uitlaat minarelli MHR 50 cc kosste bij DPR zelf maar 100 eurootjes.
 
In België kun je het gemakkelijk verkrijgen, en dit forum heeft zowel nederlandse als belgische bezoekers, dus is het misschien nuttig om het ook erbij te plaatsen
 
Aangezien niemand op dit overwegend Nederlandse forum deze uitlaat heeft geprobeerd, heb ik geen enkel idee waar de/een Fabrizi-uitlaat in te schalen valt...
 
Back
Top