Stickers van kappen afhalen beeke mislukt :P

PrX

Well-Known Member
Kwil graag men stickers van men scoot afhalen, en ik heb da dus ook gedaan.. Nu zit ik met het probleem dat de stickers der wel af zijn, ma de lijm der nog ophangt? Iemand enig idee hoe ik da lijm deraf ga krijge van die kappe?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

remreiniger werkt idd zeer goed maar wat ook werkt is zeep om vrachtwagens te reinigen dat bijt een beetje maar is niet schadelijk voor lak raar maar waar :)
 
remmenreiniger :| , dan ligt je lak er zo af of hij word dof...

gewoon met wasbenzine ,dit is niet agressief maar haalt wel de resten eraf.

niet met terpentine want dat is vettig
 
het hangt ook af van het soort kap dat je hebt, maar ik zou het veilige kiezen. En dus gewoon volgende keer met fohn doen werkt bij mij altijd perfect!(restjes met benzine weghalen*gewoon klein beetje op doekje en goed eraf vegen*)
 
Aceton=> nagelLAK remover, dus niet he.

Er is een mooi goedje van motip van op de markt en dat heet Stickerverwijderraar !

Motip ben ik niet cker van maar wel dat het er is!! Check ff verfwinkel of Autospeciaalzaak
 
je moet gwoon een beetje benzine of terpetine of andere shizzle pakken wat er op lijkt. poets de resten eraf en vervolgens was hem ff met water en zeep voor de zekerheid. nooit geen gezeik
 
srkeffie said:
je moet gwoon een beetje benzine of terpetine of andere shizzle pakken wat er op lijkt. poets de resten eraf en vervolgens was hem ff met water en zeep voor de zekerheid. nooit geen gezeik

benzine is ook vrij agressief ,en terpentine is juist vettig dus dat is ook niet goed
 
Back
Top