Steeds lager in sproeier!

Status
Not open for further replies.

Kruusruuker

Well-Known Member
Fakenze,

1.Heb een apartheids probleem.
Ik heb altijd sproeier 96 gehad met standaard luchtfilter ontgrensd, nu moet ik opeens sproeier 88
confused.gif


2.Als ik gas heel fv open trek vanuit stilstand dan pruttelt die als de neten. Als ik langer gas open trek doe, heeft ie wel gewoon een goeie gasreactie.

Bougie is gewoon mooi bruin luchtschroef 1,5 slag.
Heb ook paar keer met de gasschuif zitten kloten, maar helpt allemaal niks.

3.Soms loopt ie stationair goed, maar als ik dan gas geef gaat ie opeens heel hoog lopen:S


Ik hoor het graag als jullie hetzelfde probleem hebben, of jullie me eventueel kunnen helpen
smile.gif


Grtz.
 
Advertisement - register to remove this

dan moet je naar dingen gaan kijken die invloed hebben op de mate van aanvoer van benzine , dus luchtfilter , membraanplaten , vacuumkraan e.d.

of de cilinder moet al behoorlijk versleten zijn , dat kan ook.
 
Heb ook al 3x een warmloper gehad waarschijnlijk, hij gaat ook steeds langzamer rijden.
Cilinder was van een kameraad waar 600km op zat.

Zit nu ong 1500km+ op.

Vacuumkraan, kleppen zijn nog allemaal in orde.
 
Haal de boel dan eens los en scotch brite het, als het nog te redden is. Daarna gewoon even helemaal opnieuw afstellen (carb). Anders blijf je aanklungelen denk ik als je niet weet of de cilinder nog wel goed is
 
Hij was dus binnen 3 weken warmgelopen, viel zomaar uit, reed met te krappe sproeier.
Vacuumkraan werkt gewoon.
Cilinder zitten krassen op tevens de zuiger, hij doet het ook sinds kort trouwens, zomaar moet ik steeds lager in sproeier, maar dan krijgt ie nog te veel.
 
Is die erg vastgelopen dan? Ik zou de boel gewoon met scotchbrite flink bewerken en evt een nieuwe zuigerveren erin en hopen op het beste (dat het dan wel weer wil), kost je een paar euro ipv gelijk een hele nieuwe cilinder. Een warmloper hoeft nl niet perse einde oefening te betekenen
 
kapot is ie niet ja, anders zou die niet rijden, ben nu op school en ben gewoon 15 km wezen rijden, zonder problemen, houd wel een beetje in maar ging nog goed.

Wat wil je nou van ons horen dan dat je cilinder nog perfect is en dat je op het groene knopje moet drukken en dat de toverfee dan verschijnt en alles weer in orde maakt 8P

Is je membraam nog wel goed
 
Wat wil je nou van ons horen dan dat je cilinder nog perfect is en dat je op het groene knopje moet drukken en dat de toverfee dan verschijnt en alles weer in orde maakt 8P

Is je membraam nog wel goed

nee waar slaat dat nu weer op?
misschien dat jullie hetzelfde hebben gehad maar dat het toch iets kleins was ofzo?

en membraam is nog gewoon goed stond ook aangegeven in vorige posts.
 
Nou je zegt een warmloper te hebben gehad en krassen in de cilinder maar ik lees nergens dat je die hebt geprobeerd eruit te poetsen (soms zijn het oog krassen zeg maar waar je met je nagel niet in komt). Dus dan trek je de conclusie dat je het gewoon maar weer gemonteerd hebt. En als je dan ook nog zegt dat alles steeds langzamer gaat lopen, zou ik al helemaal de cilinder boos aankijken ;) En het niet in de carb zoeken, in elk geval niet in eerste instantie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top