This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Std sproeier mina

Heb een sr mina hor ac, welke sproeier zit hier std in?
Ik heb hem standaard gemaakt behalve dus onbegrensd, 17.5 en polini vario.
Ik had sproeier 80 reed goed hiermee behalve boven de 55 hield ie ermee op kon ik geen gas meer geven vervolgens droog kicken en hij startte weer.
Ik heb nu sproeier 68 erin hij doet het veel minder maat toch nog wel.
Nog kleiner in sproeiermaat?

Alvast bedankt
 
uhm wat voor luchtfilter ? met of zonder prop?

std zit er in de oude types www een 68 sproeier , in de nieuwe types 66 BEGRENSD , onbegrensd komt er 72 in (std vanaf de fabriek meegeleverd tot zo'n 2000) .
met een 17,5 zal dat iets groter zijn..

mja , de bougie kan nu ook wel al kapot zijn natuurlijk
 
Luchtfilter begrenzing heb ik er gewoon in gedaan.
Een vriend van me rijd met een ontgrensde sr met sproeier 58 perfect.
Maar jij zegt toch nog wat groter gaan? sproeier 76 ofzo?
 
uhm... 58 ?! , dat lijkt me niet helemaal goed ,dat gaat of niet goed komen of hij heeft de sproeier verkeerd gelezen oid..

met 58 KAN het niet goed zijn...
 
een std onbegrensde aprilia zit een 72 sproeier in normaal gesproken , word (zoals ik al zei) door de fabriek bijgeleverd , dus dat moet er met een 12mm ontgrenst in..

met een 17,5 word dat meestal iets groter , zeker niet kleiner..

met andere uitlaat @ std cilinder zet ik er al jaren 76 sproeier in , dat werkt dus goed.

in een Aerox zit std zelfs 74 (nieuwe types 72)
 
Okee bedankt, ik heb nog sproeier 76 liggen die ga ik even proberen en anders maar 72 kopen.
Nog een vraagje welke drukveer adviseer je me? Zit nu geel in rijd redelijk, wat denk jij Geel, wit of grijs? En rollen 6 gram nu.
Er komen trouwens ook soms puffen uit me uitlaat metsoms wat vonken, de bougie en kabel en dop zijn nieuw trouwens.
 
Last edited: