V Vivacity3Jesse New Member 9 August 2024 #1 Ik wil een 70cc gietijzer halen van top performances, is hiervoor het standaard krukas sterk genoeg? Cilinderkit Peugeot horizontaal AC 2-takt 70cc 47mm Ludix/Speedfight 3 Top performances Cilinderkit Peugeot horizontaal AC 70cc 47mm Top performances www.zandri.nl
Ik wil een 70cc gietijzer halen van top performances, is hiervoor het standaard krukas sterk genoeg? Cilinderkit Peugeot horizontaal AC 2-takt 70cc 47mm Ludix/Speedfight 3 Top performances Cilinderkit Peugeot horizontaal AC 70cc 47mm Top performances www.zandri.nl
Raymen Zip @ 22.2 pk 10 August 2024 #2 Het ligt aan de afstelling. Blijf je met een laagtoerige uitlaat rijden zou het in principe kunnen, maar beter is om de krukas lagers te vervangen. De juiste lagers zijn minstens net zo belangrijk.
Het ligt aan de afstelling. Blijf je met een laagtoerige uitlaat rijden zou het in principe kunnen, maar beter is om de krukas lagers te vervangen. De juiste lagers zijn minstens net zo belangrijk.
T Tim Ark Well-Known Member 10 August 2024 #3 Op een Peugeot pen 12 krukas kan prima een 70cc. Geen reden tot zorgen. Geen idee wat er in een Ludix zit.
Op een Peugeot pen 12 krukas kan prima een 70cc. Geen reden tot zorgen. Geen idee wat er in een Ludix zit.
V Vivacity3Jesse New Member 10 August 2024 #4 Tim Ark said: Op een Peugeot pen 12 krukas kan prima een 70cc. Geen reden tot zorgen. Geen idee wat er in een Ludix zit. Click to expand... Top ik heb zelf een vivacity3/new vivacity 2t maar die heeft het zelfde blok als een ludix dus vandaar dat er staat voor ludix.
Tim Ark said: Op een Peugeot pen 12 krukas kan prima een 70cc. Geen reden tot zorgen. Geen idee wat er in een Ludix zit. Click to expand... Top ik heb zelf een vivacity3/new vivacity 2t maar die heeft het zelfde blok als een ludix dus vandaar dat er staat voor ludix.