G Gizmotreme ouwelul 18 September 2002 #1 Hey mensen Ken je bij een piaggio blok ook je startmotor verwijderen zonder dat die problemen veroorzaakt tijdens rijden enz ik rij al zonder een starterkrans dus is die startmotor ook nutteloos ?
Hey mensen Ken je bij een piaggio blok ook je startmotor verwijderen zonder dat die problemen veroorzaakt tijdens rijden enz ik rij al zonder een starterkrans dus is die startmotor ook nutteloos ?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 18 September 2002 #2 Gewoon eraf flikkeren Zonder starterkrans rijden? Als je je halfpoulie bedoeld [@Pia] doe je toch echt iets verkeerds 8P Of je moet een Evo-halfpoulie hebben Upvote 0 Downvote
Gewoon eraf flikkeren Zonder starterkrans rijden? Als je je halfpoulie bedoeld [@Pia] doe je toch echt iets verkeerds 8P Of je moet een Evo-halfpoulie hebben
G Gizmotreme ouwelul 18 September 2002 #3 Ja hoe heet dat ding dan. die je los in je carter altijd heb liggen die onder je vario Upvote 0 Downvote
G Gizmotreme ouwelul 18 September 2002 #4 Ohja een bendix heet dat ding. die heb ik er al uit Upvote 0 Downvote
zagon Banned 19 September 2002 #5 gewoon weggooien dat ding en een champagne kurk in het gat duwen grtzz, jacco. Upvote 0 Downvote