Start goed rijd soms

bluesnakess

New Member
Membraam ziet er helemaal top uit voor zo ver ik zie, en is mooi nat en spruitstuk is ook nat. Bougie ziet er wel raar uit maar is 10km oud. Carburateur loopt mooi vol veel sproeiers en gas naald geprobeerd maar kok er niet uit. Ik denk nu zelf dat het aan de 1,500km oude cilinder ligt of aan de koppeling. Weet niet of het mogelijk is dat het de koppeling is? Dit was me eerste start met me nieuwe zuiger, en de 1,500km oude cilinder van malossi. Hij reed 500 meter en daarna dit. Terwel hij daarvoor 1,500km zonder problemen heeft gereden. tot het tapeinde afbrak en toen moest de cilinder er van af, en toen was ze zuigerveer gebroken vandaar de nieuwe zuiger. Zou het ook met gas kabel kunnen zijn? Die is namelijk ook al bijna 20 jaar oud... want soms als ik hem starte trok die met vol gas instant burnout. En soms rijd die maar max 20/30kmh. En gister reed die max 55kmh. Carburateur loopt netjes goed vol krijgt benzine 1:50 gemengd castrol. Sproeiers en gas naald alles versteld en vervangen. Zou het kunnen zijn dat m'n cilinder beschadigd is? Eigelijk is alles nagekeken en schoongemaakt behalve me cilinder. Heb ookal geprobeerd te rijden zonder lucht filter maar doet die precies het zelfde mee. Heb ook sproeier 92 en 70 geprobeerd rijd hetzelfde ongeveer.

Setup!

70cc malossi cilinder 1k km oud
70cc mallosi zuiger 20km oud
Stage 6 spruitstuk + membraam
19mm dellorto
stage 6 cdi onbegrensde
Polini vario
Stage 6 half poulie
Polini v snaar
Malossi delta clutch
Mallosi koppelingshuis
Witte trek en drukveer
Technigas terugloop

Attachments

• Snapchat-1040284596.jpg
    Snapchat-1040284596.jpg
    88.2 KB · Views: 8
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als "denken dat iets goed is" werkte, scheelde dat een hele hoop werk. (en dan kan je ook als Jedi aan de bak)
dat gezegd hebbende, wat kan er mis aan een handchoke?

Back