Staking op A1 met veeeeeeel scoots

Marcel_SRT_FireFox

Well-Known Member
Zoals iedereen weet wil die "Netelebos" binnenkort gaan instellen dat als je met je scoot 2x gepakt wordt dat hij vernietigt wordt
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif


Van de week kwam iemand met het iedee om te gaan staken, ik vind dat we dat moeten doen.
Als we nu nix doen is er binnenkort helemaal geen lol meer aan het scooterrijden
eek.gif


Ik ken zelf al ± 40 man die zeker meedoen, het zou alleen leuker zijn al zouden er een paar duizend man meedoen.
smile.gif
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

dat heeft natuurlijk geen zin, want wat bereik je ermee? media aandacht! daar gaat het om, je moet gewoon alvast de telegraaf ofzo inlichten dat je dat gaat doen, scootin gaat het ook in hun blad zetten aleen moet er nog een datum geprikt worden
 
Je kunt uiteraard een blokkade opwerpen maar beslist niet op de snelweg. De scooter heeft nisk te zoeken op de snelweg, gooi dan het binnenhof dicht of een grote stad. lijkt me vele beter plan.
 
Geen snelweg bezetten, maar het parlement blokkeren zodat er geen minister meer uitkomt en zeker netelk*t niet meer!!!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Dat is pas lol...
p.s en als wij oonze zin nier krijgen HAAR auto in de prak meppen met honkbal knuppels!!!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
(geintje jongens, en ik ben nergens verantwoordelijk voor!!!)
 
Ja ikzelf woon in den haag en ken het goed aangzien ik bezorger ben.
Het binnehof kan je makkelijk afsluiten voor die ministers !
en er kunnen ook nog een hele zooi scooters daar op het plein !
ik moet alleen wel nog effe kijken waar die minster kutjes hun auto parkeren
Jullie horen hier binnenkort meer over
 
Back
Top