oké.. dat bedoelde ik niet helemaal maar hoeveel km's voordat ik mijn lagers moet vervangen..
WAAROM? , die zou ik zowiezo vervangen , samem met een goeie krukas met goeie drijfstang
moet ik dan het koelingskapje om de cilinder zelf erop laten of weglaten? en helpt zo'n luchthappertje aan de zijkant?
HOE KOM JE DAAR BIJ? de kappen moeten zoals origineel erop zitten , anders is het hele idee geforceerde koeling weg
JA EN NEE , zo'n ding werkt opzich niet , maar zit je koelkap op een plek waar lucht moeilijk bij kan kun je het erop zetten. ik heb iig nooit verschil gemeten.
zijn er nog verdere aanpassingen?
ik dacht aan setup : polini Evo, yasuni c16/c20/c21, malossi mhr 2000 vario, polini 2G koppeling, 21mm dell'orto, MHR e14 filter, hebo schuin spruitstuk, malossi membraam
alleen cilinder+ uitlaat heb ik nog niet