Stage6 Racing of Polini Evo ?

S®acing

Well-Known Member
Even wat 2 vraagjes,

- hoelang kun je ongeveer rijden achteréén met een s6r AC of Evo AC?
- kunnen deze cilinders samen met c3 lagers

groeten
 
Advertisement - register to remove this

Als je koeling voldoende is, kun je rijden tot je tank leeg is :W

c3lager voldoen.

oké.. dat bedoelde ik niet helemaal maar hoeveel km's voordat ik mijn lagers moet vervangen..

moet ik dan het koelingskapje om de cilinder zelf erop laten of weglaten? en helpt zo'n luchthappertje aan de zijkant?

zijn er nog verdere aanpassingen?

ik dacht aan setup : polini Evo, yasuni c16/c20/c21, malossi mhr 2000 vario, polini 2G koppeling, 21mm dell'orto, MHR e14 filter, hebo schuin spruitstuk, malossi membraam

alleen cilinder+ uitlaat heb ik nog niet
 
oké.. dat bedoelde ik niet helemaal maar hoeveel km's voordat ik mijn lagers moet vervangen..

WAAROM? , die zou ik zowiezo vervangen , samem met een goeie krukas met goeie drijfstang

moet ik dan het koelingskapje om de cilinder zelf erop laten of weglaten? en helpt zo'n luchthappertje aan de zijkant?

HOE KOM JE DAAR BIJ? de kappen moeten zoals origineel erop zitten , anders is het hele idee geforceerde koeling weg ;)

JA EN NEE , zo'n ding werkt opzich niet , maar zit je koelkap op een plek waar lucht moeilijk bij kan kun je het erop zetten. ik heb iig nooit verschil gemeten.



zijn er nog verdere aanpassingen?

ik dacht aan setup : polini Evo, yasuni c16/c20/c21, malossi mhr 2000 vario, polini 2G koppeling, 21mm dell'orto, MHR e14 filter, hebo schuin spruitstuk, malossi membraam

alleen cilinder+ uitlaat heb ik nog niet

andere krukas dus , 21mm zou ik icm std filter doen als het kan.

uitlaat licht er net aan wat je wilt , als je er mee op straat wilt rijden zou ik eerder een c-16 nemen dan bijv. een c-21 met oog op toerental en dus afstelling en duurzaamheid.

waarom een 2g koppeling als ik vragen mag?

verder gewoon standaard spruitstuk gebruiken.
 
andere krukas dus , 21mm zou ik icm std filter doen als het kan.

uitlaat licht er net aan wat je wilt , als je er mee op straat wilt rijden zou ik eerder een c-16 nemen dan bijv. een c-21 met oog op toerental en dus afstelling en duurzaamheid.

waarom een 2g koppeling als ik vragen mag?

verder gewoon standaard spruitstuk gebruiken.

2G had ik er altijd al in.. maar ik denk deze te vervangen door een stage6 verstelbare koppeling..

ik ga zeker het verschil proberen tussen mhr luchtfilter en standaard luchtfilter inderdaad ook kwa geluid..

ik dacht er ook al aan om c16 te nemen ziet er ook nog eens mooi uit..

dus

Stage6racing ac/21mm dell/mhr vario/s6 koppeling/c16/standaard filter

moet toch wel aardig wat kracht hebben?

en voor de 2de keer hoe zorg ik dat mijn koeling optimaal is?:W
 
Die setup is idd prima zo.

Je koeling:
Zo'n "luchthapper" werkt alleen maar in het nadeel.
Zorg dat alles koelkappen goed aansluiten en dat er geen naden tussen zitten. Plak anders tape over de naden.
 
ik heb er nooit verschil in gemeten , maar ook geen nadeel eigenlijk.

maar er zijn meerdere omstandigheden die bepalen wat je temperatuur is natuurlijk.
 
Die setup is idd prima zo.

Je koeling:
Zo'n "luchthapper" werkt alleen maar in het nadeel.
Zorg dat alles koelkappen goed aansluiten en dat er geen naden tussen zitten. Plak anders tape over de naden.

harstikke bedankt... koelkappen.. dus ook de kap over cilinder.. een aantal laten deze weg.. maar ik zal deze weer monteren..

als er niks bekend is over die luchthappertjes laat ik dat mooi achterwege
 
Als je lange stukken rijdt, moet je zeker al je koelkappen monteren. Sommige mensen laten hem inderdaad weg, maar die rijden ook maar een sprint van 150 meter. En ik zou niet te krap gaan in sproeier, dan loopt de temperatuur ook sneller en hoger op.
 
Back
Top