stage 6 streetrace stil

Advertisement - register to remove this

Zal prima rijden is alleen zonde van de potentie van de cilinder.
het gaat mij meer om dat er een 49cc opdruk op zit zodat als ik iemand aanrij de verzekering niet snel ziet dat hij opgevoerd is en dat hij wettelijk helemaal standaard lijkt, en het is zonde om een dr te kopen en vervolgens meer power te willen en dan een hele nieuwe cilinder kopen, bij deze kan ik gewoon een c16 erop trappen en dan heb ik al een stuk meer power
 
Als het uberhaupt zo ver komt dat de politie/verzekering je scooter in beslag neemt voor onderzoek word die helemaal opengeschroefd, dus zien ze zo dat het een 70cc is. Of je nou een dr of stage6 koopt, met een std uitlaat zal je geen verschil merken.

En gewoon geen 70cc kopen als je er al vanuit gaat dat je iemand gaat aanrijden.
 
het gaat mij meer om dat er een 49cc opdruk op zit zodat als ik iemand aanrij de verzekering niet snel ziet dat hij opgevoerd is en dat hij wettelijk helemaal standaard lijkt, en het is zonde om een dr te kopen en vervolgens meer power te willen en dan een hele nieuwe cilinder kopen, bij deze kan ik gewoon een c16 erop trappen en dan heb ik al een stuk meer power
C16 is heel enthousiast.en is eigenlijk te hoog tourig ervoor. En je vraagt eerst om weinig lawaai. En nou ga je er ene c16 onder klinkend nou een roze top met een c16 klinkt zo
 
Back
Top