This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage 6 pro 70cc cilinderkit vs. gila 70cc

[5th]Tom.

[5th]Rambo.
Ik ga binnen nu en niet al te lang een 70'je @ me aerox gooien voor op straat.
Nou leken dit me beide wel goede opties.
Nu gaat mn voorkeur eigenlijk uit naar gilardoni, ivm het o zo mooie evg logo en bewezen prestaties.
Maatr er is een aanzienlijk prijsverschil.....
De vraag: hoe doet een S6 pro 't t.o.v. een gilardoni?
bvd, Tom.
 
ik denk dat beiden standaard niet veel van elkaar verschillen. De standaard timing van een s6 ligt laag, terwijl die van een gila relatief wel hoog ligt. Echter s6 is vlinder, gila is ovaal. Daarom denk ik dat ze niet veel van elkaar verschillen. Als je veilig wil rijden, zou ik voor de ovaal kiezen. Wil je nog gaan tunen later, dan zou ik de s6 nemen, daar is al een 21 pk score mee gehaald, dus die cilindertjes willen wel
 
Als je geld hebt om een Gilardoni te kunnen betalen, neem dan geen van beide maar check de Pinasco 70. Nagenoeg dezelfde cylinder als Gilardoni, 5 euro goedkoper, een set membraankleppen erbij, en een zuiger met 2 zuigerveren.

Gilardoni wordt in NL kunstmatig duur gehouden. 185+ euro voor een 'eigen merk' cylinder is wel een beetje te gek natuurlijk. In duitsland zijn ze 153 euro :L
 
Zie er ook niet direct het nut van in. De cilinder zelf zal zeker de zelfde zijn en dezelfde prestaties geven Die 15euro kun je dan beter spenderen aan goeie membraanklepjes.

Ikzelf zou eerder gaan voor de S6 sport pro. Pak goedkoper en je hebt al klepjes De Gila zal wss wel beter presteren...
 
ik heb ook de stage 6 70cc pro versie gehad ( nu nog altijd te koop) heb er maar 3 aerpx benzinne tanks met gereden , en moet wel zeggen dat die erg goed ging voor straat gebruik, moest ik nog op straat rijden zou ik zeker terug die stage 6 nemen