ST.net Typhoon Project

Razma

Well-Known Member
Het doel was om een oud scooterding op te knappen en alles stap voor stap te volgen en uit te breiden met volledige howto's voor de site... en uiteindelijk is het dan een beetje project geworden...

Het hoofddoel is om zoveel mogelijk technische dingen uitgebreid te bespreken die bij een project meestal al bod komen :)

Het 'ding' werd het oude project van Julius & drox, met name de matzwarte/fluor groene Typhoon die ooit ook nog eens van onze aller Schilpedinges is geweest :!

Kortom.. hopelijk wordt het wat en wat uiteindelijk de setup, kleuren etc worden zien we dan wel weer... Het doel is dat anderen er tips uit kunnen halen en motivatie om een eigen echt project te beginnen !

Ik ben vandaag begonnen met het klusje carterkap fixen als voorbereiding op het frezen en polijsten:
http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=46

Carterkap voor:
typh2_carterkap1_1.jpg


Carterkap half gestraald:
typh2_carterkap1_4.jpg


Elke update zal @ ST.net worden voorgesteld, maar hier kan je dan reacties geven etc..

That's it !

Greetz,
Inne

PS: Ja.. ook vrouwen kunnen wel sleutelen })
 
Advertisement - register to remove this

Ah... een vrouw naar menig hart hier :# ( :p )

Mja... ben erg benieuwd wat hier gaat uit ravelen...

Ow ja..

Update 1 :p

Carterkap is volledig gestraald :O zie St.net :p
 
Inne ook aan de typhoon whoei :!

Als je wat tph ideetjes / parts nodig hebt dan hoor ik het wel he inne ;)

Kunnen we misschien op beurs een "st.net tph stand" maken 8P
 
ik denk dat ie LC gaat :)
Maybe Stage6

Gister het frame kaal gemaakt (grootste deel was al gebeurd), voorvork eraf, tank eruit etc en komende week klaarmaken voor de coater :)

Verder m'n duim opengehaald aan de ScotchBrite, zondvloed brakecleaner over m'n hand gehad (met open wondje) en m'n rug aardig geblokkeerd gehad om voor een Mol een bokje te pakken. De rest van de sleutel-avond was rustig..
 
3x raden wie toen de voorvork + wiel en frame op mocht ruimen omdat iemand door ze rug ging. Ik en Fred waren (as usual :X) weer de lul :D
 
Originally posted by Razma
ik denk dat ie LC gaat :)
Maybe Stage6

Gister het frame kaal gemaakt (grootste deel was al gebeurd), voorvork eraf, tank eruit etc en komende week klaarmaken voor de coater :)


Ben wel benieuwd wat je gaat betalen voor dat frame te coaten :p

Kijken of ik dus ECHT goedkoop af was bij mijn coater :rolleyes:
 
vanwege het how-to idee van het hele project heb ik besloten het frame niet te laten coaten, maar zelf met hammerite te doen zodat daar ook weer een howto van kan komen :)

wel eerst stralen offcourse..

kleur? euh.. denk rood of wit
 
Back
Top