This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

St.net @ Streetfighterbeurs 17-09-2006 Fotos en aftertalk topic

BojT said:
Sorry nog Lucas, dacht adt ik een hele serie fotos geschoten had van je scooter, maar kan niets terug vinden op mn geheugenkaart... :*

Geeft niet man, heb al genoeg foto's van dat apparaat, maar toch bedankt! Nog gefeli met je prijs trouwens 8)

Thnx, hoop alleen de volgende verkiezing een betere jury te hebben. Dit ging eigenlijk nergen over. Mijn eigen beeld zag mij in ieder geval niet op dat podium.

Mijn top 3 zou zijn:

1. Jordy
2. Lucas
3. Slider titus

Denk ik.

hahaha , Ik was laat thuis, uurtje geslapen , toch nog telaat bij bojt , EN we waren half uur te laat bij de beurs ,

@ daniel , :*

manfred :L

Enrico@CBR600 said:
Ik vond dat jullie maar vreselijk de weg blokkeerden bij de foto-neem-stand
In dat geval vond ik dat jij je ook wel even voor mocht stellen.
Iig, wij moesten met z'n allen daarheen voor fotos, daarna moesten we weer terug om prijzen in ontvangst te nemen..

whaha bojt en matthew hadden die ene tanga geregeld van die militairen out-fit .
hoor bojt @ msn 8P

Zei zegt tegen bojt
~~karin~~ utrecht was egt super zegt:
wat voor afkomst ben jij wnat je ebn togdie jjongen van de foto?

Bojt zegt tegen mij
BojT..- Derde plaats, optisch. zegt:
ze wil pinda :X

whaha gedist

Tering, was vet gezellig teveel geouwehoert weer

2de plaats gewonnen en een vet jack gewonnen 8) staat wel op 1 van de foto's op de vorige pagine

BojT said:
In dat geval vond ik dat jij je ook wel even voor mocht stellen.
Iig, wij moesten met z'n allen daarheen voor fotos, daarna moesten we weer terug om prijzen in ontvangst te nemen..

Voorstellen? Wist niet eens dat jullie het waren.. Ze waren toen trouwens fotos aan het nemen van motoren en niet van scooters.. Maakt verder ook niet uit, maar echt handig was het niet

*snik*

ik zou dus ook komen, mits ik niet een afspraak vergeten was waar ik totaal niet onderuit kon.
hiervoor wou ik toch nog even me excusses maken tegen over dennis en de andere die erop gerekend hadden !!

de foto's zien er erg goed uit en de scooters ook, zeer net groepje om mee voor de dag te komen op dit soort beurzen.

ik wou dus de keuze maken om in de ochtend de scooter te brengen en in de middag weer op te halen, dit vond ik niet echt opschieten ivm tijd en dat de scooter toch niet op zijn top is.

groetjes arthur

Enrico@CBR600 said:
Voorstellen? Wist niet eens dat jullie het waren.. Ze waren toen trouwens fotos aan het nemen van motoren en niet van scooters.. Maakt verder ook niet uit, maar echt handig was het niet
Klopt, voelde me ook lastig daaro.
Maar Dennis kwam naar ons toe of wij richting fotograaf wilden komen om fotos te laten maken. Natuurlijk willen wij dat.

En nu jij geen scooter hebt maar een échte brommer, wil je het dan niet allemaal zo minderwaardig doen klinken? Dankuwel. :*

Arthur, we misten je al. :henko: