This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net @ Motorbeurs Utrecht 22-25 februari

Status
Not open for further replies.
Ook werd er een zeer gave film gedraaid ( sprints foto's etc.. ) alleen het schijnt dat je die hier binnenkort kon downloaden ?
Zie onder me naam.....

Ben vandaag eerder naar huis gegaan was 8 uur thuis nog ff boodschappen gedaan en nu zo slapen :z
morgenochtend weer naat utrecht
verder nog met wat forummembers gesproken en met rutger van geenstijl!
als het goed is zie je een stukje op geenstijl.tv vanavond :W

ff foto's geupload
( betere kwaliteit foto's op aanvraag )
[ir]http://sbo.scooterforum.net/Foto/1.JPG[/ir]
dijkman sprinter

[ir]http://sbo.scooterforum.net/Foto/2.JPG[/ir]
promoboy eric ( sorry eric ik moest heb gewoon posten )

[ir]http://sbo.scooterforum.net/Foto/3.JPG[/ir]
Foto van de rechterhelft van de stand

[ir]http://sbo.scooterforum.net/Foto/4.JPG[/ir]
Jaja de crew heeft in de modeshow me gelopen :W

st stand viel erg tegen ik had een paar mooi verbouwde scooters verwacht (custom) mja ff een magazine gescoort en door gelopen.
stonden cker mooie motoren bij maar 9van de 10 motoren waren huilen met de pet op.

oja tools waren er wel goedkoop
dus ook maar wat spul van mee genomen.

voor een custemshow had je maar naar SB duitsland moeten gaan,
we staan op een MOTORbeurs.. en we moeten races en sprint mensen aantrekken dus met een custemscoot heb je geen zak aan op zo'n beurs.

Vandaag maar even langs geweest iedereen weer even gesproken (was alweer veel te lang geleden), en heb verder eigenlijk niet echt naar de stand gekeken. Meer naar samantha (zusje van kenny), ik mocht alleen niks zeggen van johan want dan zou kenny groen worden of zo :+. ohja wel een helm gekocht die dingen kosten ook veel te veel geld 8P

@haagse jij regelt ontbijt he +ralf+

ik was gister te vinden op de motorbeurs!! hoop extreem wijze fietsen gezien! en ik heb ook een jasje gekauft en een mooi hellumpie

t was erg leuk... en de scootertuning tent stond er weer mooi bij :love:

Ik was uitgenodigd met scooter, maar heb daarna inhoudelijk nooit meer wat vernomen.

Jammer.
ik geloof dat je iets vergeet te vertellen, maargoed heb het er met inne maar over want het is nu al te laat.

veel respons gehad vandaag op de beurs het was echt te druk vandaag al.
er zijn nu in 2 dagen tijd al 6000 bezoekers meer geweest als vorig jaar en ze verwachten er komenden dagen ook nog meer als vorig jaar.

de longsleev zijn er en zijn echt echt te vet.
go fast ook weer een nieuwe lading van morgen en nog meer hebbe dingetjes van de sponsoren van de SBO.

ik lees hier best wel veel dat mensen denken dat de stand van st.net is maar dat is dus niet zo, want st.net is een sponsor van de SBO net zoals de namen in mijn onderschrift.
alle inkomsten buiten de shirt's gaan dus ook naar de SBO.

Vandaag ook nog ff voorbij gelopen. Haagse gespot :love:, zip van Andries ziet er in het echt wel stuk beter uit dan op pics. En aan dat dijkman ding is ook veel veranderd sinds de laatste keer dat ik die projectpage keek. Ik dacht nog misschien beetje stickers of shirtjes kopen om beetje te sponsoren. Maar zag weinig liggen buiten de stickers.

@ Haagse, was je vriendin er ook bij? Meen me te herrineren dat ik d'r herkende van een pic ofzo..

ik geloof dat je iets vergeet te vertellen, maargoed heb het er met inne maar over want het is nu al te laat.
.

Ik vergeet niks, ik heb een PM gestuurd of ik precieze tijden en data's kon krijgen van wegbrengen en ophalen zodat ik vervoer kon regelen. Dit was voor de CS in Saarbrücken en doordat jullie nog niet met de planning bezig waren zou ik na de CS bericht krijgen, die is nooit meer gekomen.

Maar ik ga er geen drama om maken ofzo, kan gebeuren. Zo te horen hadden jullie verder de stand goed voor elkaar .

Ben gisteren ook geweest, kon gratis naar binnen:W. Volgend jaar moet ik wel betalen maar dar heb ik geen problemen mee, is zeker de moeite waard. Vond die stunt baan dinges (hoe heten die motoren ook alweer) wel stoer om te zien, en eindelijk die dijkman sprinter gezien Wat een ding . Volgend jaar maar weer.

Met de sprinter in de sneltram

Wij moeten dus ook de sprinter van joel weer ophalen, dus denk dat de bus wel geparkeerd kan worden. toch bedankt voor de tip

Daniel tot morgen :W

Met de sprinter in de sneltram

Wij moeten dus ook de sprinter van joel weer ophalen, dus denk dat de bus wel geparkeerd kan worden. toch bedankt voor de tip

Daniel tot morgen :W

dan is het een ander verhaal, maargoed misschien ook tip voor de andere mensen die met de auto gaan .

Er is natuurlijk extra veel verkeer, dit omdat er tegelijkertijd ook nog een familiebeurs is in hetzelfde gebouw...

Status
Not open for further replies.