SR2000 terug naar fabriek.

TB

Well-Known Member
Kwam ik vanmiddag ff bij me dealer. Kon ik gelijk me scooter laten staan. Hij moet terug naar de fabriek. Er zijn fouten aan de voorzijde van het frame. Dit moeten ze opnieuw lassen of een nieuw frame.

Het gaat in totaal om iets van 21.000 scooters door heel Europa. En het gaat om bepaalde serienummers. Dus niet voor allemaal. Ik heb mijnes in aug. 2000 gekocht en die moet dus terug, maar ook het showmodel dat nu bij de dealer staat moet ook terug. Dus het gaat om heel wat scooters.

Best wel bout, want wilde 'm net ff beter afstellen en nu moest de standaard pijp er weer onder voor de garantie en ben 'm iets van een week kwijt. Ik geloof dat alle eigenaren door aprilia worden geinformeerd.
 
Advertisement - register to remove this

Das wel heel triest ja.. dat ze die dingen niet ff goed testen |
frown.gif
 
hmm
ik heb me "verkoper" ook opgebeld en hij zou informeren ...
trouwens .. ik heb een grote kans dat hij erbij zit .. omdat ik de mijne gekocht heb .. in half december..

maar TB of iemand anders ..

het gaat toch om bepaalde serie (nr's) ?
begint jullie serie nummer ook iets met een Z dan ?
of issy geheel anders...
 
Ja, met een z maar het zijn in totaal 21000 scoots ofzo en ze worden gemaakt ergens in duitsland. Ze moeten over 2-3 weken want eerst worden de showroom modellen opgehaald. Maar mijnes stond dus al een week bij de dealer en dat ging nog een maand duren zeiden ze. dus hebbik de importeur gebeld en die zei dat me dealer fout zat. Dat ie de mailing beter had moeten lezen en dat je er intussen gewoon mee mag rijden. Je krijgt vanzelf een brief wanneer jouwes aan de beurt is (als ie moet dan).
 
Back
Top