sr viper hoe veel waard?

Dreamzilla

Well-Known Member
oi mij is dreamzilla ben nieuw hier naja heb meteen een vraagje... wil een scoot kopen deze lijkt me koel.

Aprillia Sr Viper
Bouwjaar: 1996
Kilometerstand (na revisatie): -/+ 300

De scooter is 2 weken geleden gereviseerdt
wat zit derop:

70cc Airsal t6(nieuw)
Polini evo krukas(nieuw)
70cc Airsal hogedrukkop(nieuw)
17,5mm delorto(nieuw)
Polini evo uitlaat
racevertanding(nieuwe)
Polini vario(nieuw)
Polini Racekoppeling achter
Nieuwe rollen topracing 5.5
Nieuwe krukas lagers
alle keringen vernieuwt
allelagers vernieuwt
alle pakkingen vernieuwt

hoeveel is deze waard volgens jullie?

grz ikke
 
Advertisement - register to remove this

ligt aan de verdere staat van het ding , als ie er netjes uitziet (en ook is!) zal tussen de 700 en de 1500 een goed bedrag zijn. maarja m het ligt er ook aan wat jij er voor wilt geven.......... (wat het je waard is zegmaar....)
 
deze uilaat is denk iets te hoogtoerig voor deze setup denks.

zou gewoon een van die bovenste uitlaten kopen die ik zei.

als die polini uitlaat er nog een beetje goed uitziet kun je hem wel voor een redelijk bedrag verkopen. maar als dit gewoon goed rijd dan kan je hem wel laten zitten.
 
Opzich is de prijs wel netjes als de scoot ook nog in goede staat is.
Het blijft altijd maar een gok of de verkoper eerlijk is. Het kan natuurlijk zijn dat de spullen veel meer km's gemaakt hebben dan dat ie zegt dus hecht daar geen waarde aan.

Race vertaning / 5.5 rollers enzo... 8P
maarjah daar kun je zelf verandering in brengen.
 
ik weet wel welke scooter dat is van marktplaats.nl, maar ik vind persoonlijk dat de kappen niet mooi gespoten zijn, velgen zijn ook nog standaard, en er zit geen spoiler bij etc.. dus dat is persoonlijk wat minder..

En benelli-power , wrom zou hij de uitlaat weg moeten doen? evo uitlaat kan best, en nu die er toch onder zit zou ik em houden, want et zijn best prijzige uitlaatjes..
beter laat je je airsal tunen, dan ist wel een goed bijpassende pijp..
 
Back
Top