This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SR start niet na zuiger vervangen.

Status
Not open for further replies.

El-Toro

Membert.
Hoi,
Me SR start nietmeer nadat ik me zuiger heb vervangen.
Heb gewoon dus een nieuwe zuiger erin gezet.
Maar als ik kick dan slaat ie niet aan zoiets.
Bougie vonkt wel en is niet kletsnat.
Het lijkt alsof ie geen benzine krijgt maar dat heb ik wel
Als ik kick hoor/voel ik hetzelfde je met je contact uit kickt(in mijn geval zonder bougie dop)
Ook voel geen lucht uit me uitlaat komen. elektrische start heb ik niet.
Setup is standaart maar wel heeeel oud.

Me pa zei dat die er nog goed uit zag, ik zie ook geen krassen ofzo.
Ik heb wel wat met me vinger op de zuiger gedaan maar hoeveel in cilinder. dat doe ik morge dan wel ff.
Omdat die andere daarvan waren de zuigerveren helemaal op (foto's staan in kleine vraagjes topic 1/2 pagina's terug)
Dus ik ging naar Fejo en hij zij van nee veren hebben we niet alleen ik heb wel een nieuwe zuiger 12euri.
Dus toen dacht ik van mooi die van TNT ziet er wel goed uit.
me oude was wel een beetje vaag =.= qua vorm aan de bovekant

mja , als de veren al versleten zijn is de cilinder vaak ook gaar , verder zul je een cilinder moeten (laten) meten , dat is de enigste manier om te kunnen zien hoe een cilinder daadwerkelijk is..

Je vinger mag er niet op kunnen blijven. Zelfs niet een beetje. Als je vinger het gat afsluit en je kickt kan jij je vinger niet erop houden. Dat is de bedoeling.

Maar zet dan gewoon de oude zuiger er weer in en stel die goed af, of koop een compleet nieuwe cilinder met bijhorende zuiger en verse pakkingen

haal dan de RPM

had ik ook, met een sito+ loopt perfect!
trekt snel op, top is niet HEEL hoog en je hebt amper gezeik met politie want het valt niet op!

weet niet hoelang je krukas er al inzit?
ik heb het met mn std krukas gedaan, die zat er 12k km in....

krukas kost ongeveer 70 euro, en daar blijft het bij als je hem zelf kan monteren!!
als je het bij een dealer wilt laten doen rekenen zij ongeveer 300-400 euro!!
ik heb heel almere al rondgebeld daarvoor...

Status
Not open for further replies.