SR kappen, krukas, koppeling

Status
Not open for further replies.

Woodie

Well-Known Member
Complete stuurset voor SR, zwart, hetgeen wat wit is kan een likkie verf gebruiken. Hier zit echter geen verlichting meer in! schakelaars zijn allemaal nog in takt of als je een los onderdeel nodig hebt hiervan moeje het even zeggen.
20 euro

Hebo verstelbare koppeling zonder veren 300 km oud
Onder voorbehoud verkocht aan: shkpyro

2 rubbere witte voetplaaten, hebben een likkie verf nodig
10 euro

Morini krukas, als je een schroefdraad hersteller hebt, heb je een nieuwe krukas voor weinig
15 euro

Puntgaaf under buddy seat kapje, op de foto te zien ONDER de cockpit
15 euro

Puntgaaf Rood voorspatbordje, eventueel te ruilen tegen een zwart voorspatbordje
15 euro

Zo'n rad schildje voor SR viper foto boven rood spatbord, lui die het nodig hebben weten wel wat het is
15 euro

Op maatgezaagd boxen plankje voor in SR buddy seat inclusief 2 100 watt pioneer boxen. evt ook nog versterkertje erbij
30 euro of 35 euro inclusief versterkertje

powerfiltertje
Gratis bij uw bestelling, wel zelf meebestellen! (met dank aan easyparts) kep dr eentje

Origineel SR luchtfilter gewoon goed.
10 euro

Voetenscherm SR, de linker is perfect, mooi gespoten, gewoon supers, de rechter moet geschuurd en opnieuw gespoten worden gaan "in princiepe" als set weg.
25 euro

Ik ga niet op mn geld zitten wachte, dus geen gelul dat je je geld pas over 2 weken hebt. GEEN rembours, ik ben gewoon te vertrouwen. Ik geef je al mijn gegevens inclusief thuis telefoon en GSM.

Ik verstuur zodra ik het GEHELE bedrag heb

Vragen mag altijd, de enige domme vraag is namelijk de niet gestelde vraag

ik heb ook nog detail fotos op aanvraag!

mvg,

Benjamin
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top