Squis Vraagje en paar technische probleemjes bij runner

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
ik heb mijn MHR 70 (team) laten tunen bij IS-tuning voor 87.50 euro's nog Ja is al een tijdje geleden.
ik ben nu langzaam bezig met het opbouwen maar ondervind nog

al wat technische probleemjes zo als oliepomp weglaten/afsluiten, kapotte gashendel moet weer w88 op een nieuwe,langer gaskabel voor Do 25mm dus moest heel de stnd gaskabel er uithalen dus draaid de olie pomp nie meer als ik rij en afstellen van de Squis.

ivo zei dat ik de squis op 0.6mm buiten moest zetten en binnen 0.55 maar dat snap ik nie helemaal

ik weet wel hoe je squis meet met tin in een L-vorm door je bougie gat en dan kicken geplette tin met.

maar hoe meet je de buiten en binnen squis?

het binnenste en buitenste gedeelte van het tin?

en de search heb ik al gebruik kon er niet super wijzer van worden

iemand nog tips?
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet van een EVO dat ie een binnen en een buiten squish heeft, dit komt doordat de zuiger niet dezelfde vorm/hoek heeft als de squishband. Ik neem aan dat Ivo dit bedoeld met binnen en buiten squish :)
Als je eerst de breedte van je squishband opmeet, dan stukje tin erin (zorg dat t lang genoeg is en dus de hele squishband bereikt). Nu meet je je buitensquish aan het einde van je L en je binnensquish waar de squishband ophoudt (beetje kut te zeggen). Dus je meet je tin op twee punten: 1 helemaal aan het einde van de L (buiten) en 1 op het punt; einde L min bandbreedte (binnen)
 
Originally posted by Chiel
Ik weet van een EVO dat ie een binnen en een buiten squish heeft, dit komt doordat de zuiger niet dezelfde vorm/hoek heeft als de squishband. Ik neem aan dat Ivo dit bedoeld met binnen en buiten squish :)
Als je eerst de breedte van je squishband opmeet, dan stukje tin erin (zorg dat t lang genoeg is en dus de hele squishband bereikt). Nu meet je je buitensquish aan het einde van je L en je binnensquish waar de squishband ophoudt (beetje kut te zeggen). Dus je meet je tin op twee punten: 1 helemaal aan het einde van de L (buiten) en 1 op het punt; einde L min bandbreedte (binnen)

ik snap het :) zoiets d8 ik zelf ook al maar als ik dat een paar keer doe krijg is als ik hard kick een kleinere waarde dan waneer ik wat zachter kick maar wel dat de zuiger op zijn top gekomen is

ik moest 0.6 buiten en 0.55mm binnen hebben ik heb het iets ruimer genomen is dat erg? inplaats van 0.6 >0.65 en 0.55>0.60
 
Je squish bepaalt gewoon hoe die loopt. Krappere squish kan zorgen voor meer vermogen, te krap voor warmlopers.

Ik rij op me team met 0.52 btw
 
Back
Top