PlaYa4YUE
H.T.G Member #14
ik heb mijn MHR 70 (team) laten tunen bij IS-tuning voor 87.50 euro's nog Ja is al een tijdje geleden.
ik ben nu langzaam bezig met het opbouwen maar ondervind nog
al wat technische probleemjes zo als oliepomp weglaten/afsluiten, kapotte gashendel moet weer w88 op een nieuwe,langer gaskabel voor Do 25mm dus moest heel de stnd gaskabel er uithalen dus draaid de olie pomp nie meer als ik rij en afstellen van de Squis.
ivo zei dat ik de squis op 0.6mm buiten moest zetten en binnen 0.55 maar dat snap ik nie helemaal
ik weet wel hoe je squis meet met tin in een L-vorm door je bougie gat en dan kicken geplette tin met.
maar hoe meet je de buiten en binnen squis?
het binnenste en buitenste gedeelte van het tin?
en de search heb ik al gebruik kon er niet super wijzer van worden
iemand nog tips?
ik ben nu langzaam bezig met het opbouwen maar ondervind nog
al wat technische probleemjes zo als oliepomp weglaten/afsluiten, kapotte gashendel moet weer w88 op een nieuwe,langer gaskabel voor Do 25mm dus moest heel de stnd gaskabel er uithalen dus draaid de olie pomp nie meer als ik rij en afstellen van de Squis.
ivo zei dat ik de squis op 0.6mm buiten moest zetten en binnen 0.55 maar dat snap ik nie helemaal
ik weet wel hoe je squis meet met tin in een L-vorm door je bougie gat en dan kicken geplette tin met.
maar hoe meet je de buiten en binnen squis?
het binnenste en buitenste gedeelte van het tin?
en de search heb ik al gebruik kon er niet super wijzer van worden
iemand nog tips?