spuitkosten

speedy_ke

Well-Known Member
kan er mij iemand zeggen hoeveel het ongeveer is om 4 a 5 kappen te laten herspuiten bij een garage dak zowa het gedacht er van heb
 
Advertisement - register to remove this

Garage? ik zou het bij een spuiterij laten doen. maar veel spuiterijen doen alleen maar verzekeringswerk dus moet je ff de goeie uitzoeken. kost al gauw 3/500 euro prof gespoten als je geluk heb tussen de 200/300 ;)
 
Ik werk zelf bij een spuiterrij en verschilt idd erg van prijs. Zelf zit ik met prijs tusse de 50 a 150 euro. Kijk als het een voorkap spadbord en beenschild is kost je dat 75 euro incl schuren enz. Een hele scooter tusse de 300 a500 licht ook eraan kleur en staat van de kappen. Als je intressen hebt pm je me maar eens.

Suc6
 
Tis op zich wel idee, ik heb bij me SR de voorkap, zijkap en onderkap zelf gespoten. Ten eerste is het resultaat minder uiteraard en het kost ook nog eens heel veel tijd.

En al met al kost het nog redelijk wat, 3 bussen primer, 1 zwart, 4 rood en dan nog 3 keer blanke lak.. Zit je al boven de 100 euro met nog wat schuurpapier erbij enzo..
 
Ik werk zelf bij een spuiterrij en verschilt idd erg van prijs. Zelf zit ik met prijs tusse de 50 a 150 euro. Kijk als het een voorkap spadbord en beenschild is kost je dat 75 euro incl schuren enz. Een hele scooter tusse de 300 a500 licht ook eraan kleur en staat van de kappen. Als je intressen hebt pm je me maar eens.

Suc6

tis voor men aerox
de Z-kappen x 2, den underseat, monoseat, en da plakske da voor u orginele uitlaat hangt
hoeveel schat ge ongeveer
 
Niet veel, met chance kunt ge ze zelfschuren, en al.

En vragen als ze geen rest kleuren hebben,van bijvoorbeeld een auto die ze eerder hebben gespoten ofzo. Dan kunt ge echt goedkoop dit laten spuiten. Of met geluk laten meespuiten met een auto ofzo. Just ask. ;)
 
Back
Top