spuitkosten zip sp kappen.

lenna

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb kort geleden een schuiver gemaakt, en daarbij zijn wat kappen gescheurd:mad:
Nu heb ik dus een nieuwe voor+achter kap en een nieuwe stuurkap ( blank )
Nu wil ik die graag zilver laten spuiten.
Zou iemand weten wat dat ongeveer kost?
De kappen zijn al spuit klaar.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Ligt er aan bij welke spuiter je het laat doen natuurlijk. Als je het echt wilt weten, zou ik morgen bij de dichtstbijzijnde spuiterij even langslopen met je kappen.
Normaal gesproken dacht ik rond de 250 euro? Ik heb nog nooit iets laten spuiten, dus ik spreek niet uit ervaring, maar volgens mij is zoiets normaal voor dat.
 
Maar mijn kappen zijn dus al spuitklaar, want het zijn gewoon blanke kappen. ( toch? )
Weet iemand een goede spuiter in Rotterdam en omstreken?
( woon zelf in Barendecht, naast Rotterdam )
 
250-400 euro voor een beetje zilver op je al spuitklare kappen spuiten?

Godverdomme zeg, ken je net zo goed een duure compressor en spuit pistool en mengverf kopen en zelf spuiten, kom je nog goedkoper uit ook, en vaak net zo mooi als je een beetje spuit skills hebt en een goed hok.

In Den Haag heb ik bij een autoschade bedrijfje, echt zo lokaal klein bedrijf, me SP voorkap zwart/groen laten spuiten, dus twee toonig.
Moesten ook nog 2 scheuren geplamuurd worden.
En ook nog een aantal plekken opgeschuurd.

Kosten: 75 euro exclusief verf en andere benodigheden.
Omdat ik hem al langer ken hoefde ik de verf enzo niet te betalen, normaal zal het dus 100 euro zijn ofzo.
Want ik heb verder geen korting gehad, behalve de verf, schuurpapier, etc, etc.
 
Het moet altijd wel even gescotcht worden en grondlak erop.
Lak is ook niet goedkoop tegenwoordig..

Vervolgens is er ook een stnd uurloon aan verbonden etc, en het is gewoon een mooi resultaat! zelf spuiten kan je doen, maar word het dan net zo mooi;)?

En dan is het bij jou nog bij een kennis gedaan, dan zou het 100 per kap zijn, kom je ook aan 250-300;)
 
Als je origineel zilver wilt wel ja, als je iets speciaals wilt en niet zoals 99 % van de Zip rijders rond rijd, dan zou ik een mooi kleurtje zilver uitkiezen bij een goede spuiter.

In plaats van dat spuug lelijke Piaggio zilver.
 
Back
Top