spruitstuk voor keihin ta 09

rox12

Well-Known Member
ik heb een vraagje over het spruitstukje voor een Keihin ta 09(bewerkt)
ik heb zo'n honda mb malossi recht spruitstukje maar me carb is daar te klein voor oftewel spruitstuk is te groot. Want floept er telkens tijdens gas geven eruit. Dus mijn vraag is met wat rijden jullie(dus de mensen met valstroom) voor spruitstuk?

Mocht er iemand zijn die een goed spruitstuk voor keihin ta 09 heeft, dan mag die mij ook pmen. (als dit hier niet mag, mag het verwijderd worden)

Advertisement - register to remove this

Inderdaad, die worden gewoon zelf gemaakt :)

Naam zegt het al ? Valstroom.. Het valt dus in het carter, wanneer jij een Malossi recht spruitstuk gebruikt staat die alsnog schuin..

Bekijk maar eens projecten van mensen hier op het forum met een TA-09

RobertD said:
Inderdaad, die worden gewoon zelf gemaakt :)

Naam zegt het al ? Valstroom.. Het valt dus in het carter, wanneer jij een Malossi recht spruitstuk gebruikt staat die alsnog schuin..

Bekijk maar eens projecten van mensen hier op het forum met een TA-09

die van MB is niet zo schuin hoor :)

ik rij met een honda MB 26mm malossi spruitstuk en een verloop alu plaatje eronder ivm boutgaten.

de carb valt er bij mij niet uit. carb is niks afgedraaid en het spruitstuk is gewoon orgineel. miss draai je de slangklem te strak en dan door de kracht van de klem perst hij de carb eruit dit heb ik ook al eens meegemaakt.

ik draai de klem meestal handvast en voel of de carb vast genoeg zit maar ook niet tevast.

Back