sproeier question NRG 70 cc

Mikxie

It's all in the MikX
Yo,

Ik heb ff een (kort) vraagie

Ik heb gister een dr 70cc onder mijn nrg gemonteerd...
oud blok
15%drukveer
(nog) 12 mm do 90 sproeier
gele trekveertjes polini
deze uitlaat: http://213.196.35.83/forum/attachment.php?s=&postid=65028

Hij trekt echt heel vet op veeeel koppel (nu heel gemakkelijk wheelies..) maarja als ik hem nu een beetje doortrek gaat ie bij de 50 stotteren. Lijkt net of ie koud is ofso. Denk zelf dat het aan me sproeier ligt, maar moet ik nu groter of kleiner?

kan natuurlijk zelf gaan proberen , maar moet ik steeds sproeiers gaan wisselen en naar de soot shop gaan...(beetje lui haha):P

Advertisement - register to remove this

ja ik wil ook een grotere kopen (waarschijnlijk 17,5) iemand een 17,5 liggen en wil hem ruilen tegen mijn 12 mm (met extra betaling van mijn kant) ;)

tsja en mijn bougie... als hij toch gewoon draait moet de bougie toch niet raar gaan doen als ik over de 50 ga??
btw ik heb er een NGK huppeldepup 8 inzitten..... toch voor een 9 gaan ?? of andere sugessties :)

neej
haalum eruit om te kijke hoe die eruit ziet, hij moet koffiemelkbruin zijn hehe
alsie zwart is isje sproeier te groot
is ie lichter is de sproeier te klein..

Originally posted by StyliZ
neej
haalum eruit om te kijke hoe die eruit ziet, hij moet koffiemelkbruin zijn hehe
alsie zwart is isje sproeier te groot
is ie lichter is de sproeier te klein..

oow zo (beetje dom van mijn):|

Top70 tuned
19 DO
Malossi Filter
Yasuni R

Met deze setup had ik een 88 sproeier, en toen was de bougie zelfs nog een beetje te donker.

Zit er misschien een verschil in die sproeiermaten tussen Dell`Orto groot en klein, Fatalspeed had dit namelijk ook.

:?

Ik den kdat ik een te grote sproeier nu heb... Kreeg vandaag mijn scoot niet gestart. Wat ik ook probeerde met lucht-en stationair schroef niks hielp.

Ik gaf namelijk gas toen ik de eerste keer kickte, maybey heb ik hem toen meteen verzopen.. :(

kijk eens of je boegie nog vonkt, hou hem eens tegen je frame, wel oppassen, probeer een nieuwe boegie, kijk je luchtfilter dan ook eens na, kijk ook eens hoe je boegie eruit ziet, misschien als hem helemaal vol olie en vuil zit heb je een te grote sproeier

Ik denk dat het mijn voetpakking is ofzo.. Hij lekt namelijk koelvloeistof.
Ik heb er de voetpakking opgezet die er bij zat. Dat was zo'n metale en misschien sluit die niet goed af ....

K*T ZOOI!!!

ik heb mijn cilinder er vandaag afgehaald...
Heel mijn carter staat vol met koelvloeistof!!!!!
Weet iemand hoe dit kan iemand ervaring mee??

nu is het niet gek dat hij het niet deed... :mad:

Misschien die metale voet pakking..

ps ik heb het meeste koelvloeistof er al uit kunnen blazen met een fiets pomp, zal het binnenkort doen met een hoge drukspuit zonder water ofcourse..gewoon lucht inblazen

Hoi!

dat komt zeker weten door die alu. voetpakking.
als je carterdelen ook maar een beetje ongelijk staan tenopzichte van elkaar, is het verstandig om er vloeibare pakking bij te gebruiken.
of gewoon een papieren pakking gebruiken.

massolz

Originally posted by vincent
Hoi!

dat komt zeker weten door die alu. voetpakking.
als je carterdelen ook maar een beetje ongelijk staan tenopzichte van elkaar, is het verstandig om er vloeibare pakking bij te gebruiken.
of gewoon een papieren pakking gebruiken.

massolz
Denk na, langs je voetpakking kan er geen koelvloeistof in je carter geraken! Hebo Manston heeft ook alu voetpakkingen en die dienen veeleer om je squish te bepalen. Als er koelvloeistof in je carter ligt dan heb je waarschijnlijk een lekke koppakking! Maar doe idd zoals vincent zegt en gebruik vloeibare pakking aan je cilinderkop als je je cilinder opnieuw monteert.

Originally posted by Sebbe

. Als er koelvloeistof in je carter ligt dan heb je waarschijnlijk een lekke koppakking! Maar doe idd zoals vincent zegt en gebruik vloeibare pakking aan je cilinderkop als je je cilinder opnieuw monteert.

Lijkt mij ook wat je zegt
Haal je die vloeibare koppakking gewoon bij de scoot sjop? hoe heet dat?

ps iemand tips om die koelvloeistof uit mijn carter te halenn ???

Back