sproeier bij evo?

roelow

Well-Known Member
ik heb een aerox jaguar
hij is helemaal orgineel
en ik krijg vrijdag een polini evo uitlaat
en ik vroeg me af welke sproeier er dan ongeveer in moet
ik weet niet welke er nu inzit
maar gewoon van orginele uitlaat naar evo uitlaat hoeveel maten groter moet dan de sproeier?
en waar zitten allemaal begrenzers in de aerox bj 2000?
 
Advertisement - register to remove this

eerst kijken hoe hij loopt dan pas gaan kloten met de gas naalt of de sproeier mischien loop hij vet goed als de sproeier nog org is

gr white malossi
 
zet er maar 76 in...

mja , je moet wel even wat meer veranderen om een evo uitlaat mooi te laten lopen @ std setup..

imo kun je beter gewoon een normale pijp kopen , of minstens een andere vario etc.
 
het is niet zo dat een evo niet goed zal lopen op een std cilinder , alleen loopt een gemiddeld snel uitlaatje beter omdat het gebied waar die wat op doet groter is en dus in alle omstandigheden beter rijd..

ik heb op mijn std aerox een evo50 pijp gehad , op mijn zipsp ook , dat loopt echt wel super mits je het goed afsteld en de goeie onderdelen erop hebt , maar het is niet betrouwbaar , ik heb op mijn aerox (in 98 al :P)ermee getest maar geef de voorkeur aan bidalot s2 en dat soort pijpen. op mijn zip sp liep het super ,autowheelies en hij liep ook nog wel lekker door ook , maar wel redelijk veel toeren , denk zo'n 11.000 tpm , op de aerox iets minder.


het is echter niet zo dat de uitlaat alleen het toerental bepaald , de gehele setup bepaald wat er met je toeren gebeurd , als je dus een evo uitlaat op een std cilinder zet is het niet zo dat ie meteen 13.000 toeren gaat lopen ofzo..

mijn vriendin haar racer loopt ook tussen 11,900 en 12,500 goed , dus dat zegt niks (en ze komt ook mee met de rest) , tis maar net hoe je het maakt ;)

ik raad het je wel af iig

pak nu maar gewoon een normaal uitlaatje..
 
Back
Top