sproeier 84 met alu mf racing rpm

Kruusruuker

Well-Known Member
Wtf, kan dit uberhaupt kloppen?

Had met me vorige racing rpm sproeier 96
confused.gif

Hij reed verder goed maar moet nog ietsje kleinere sproeier in.

En sproeier is nu nog iets te groot, dus moet met sproeier 82 waarschijnlijk gaan rijden.

Is dit normaal voor een mf racing rpm?

Hoor het graag.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dat klopt dat het filter niet is begrensd , dat is ie nooit..

het pijpje kan er wel uit zijn..

mja , het kan , maar zou gewoon de cilinder even een beetje rustig inrijden.

met goeie olie en niet te weinig maar ook niet teveel , 1:40 is prima met goeie olie.

hoe staat de gasnaald?

en wat voor gasnaald is het?
 
de gasnaald staat normaal, weet niet wat voor gasnaald het is.
het is een 19mm dellorto dd carburateur met standaard sproeiers net zoals een 12 mm carb.

ik tank trouwens shell v power met met een paar drupjes castrol olie.
 
Last edited:
dat klopt , dat is al 1 ding wat kut is aan zo'n ding , deze zijn ook meer voor een motorscooter voor lagere toerentallen ,dan lopen ze makkelijk goed.

het klopt dat een DD niet in een std spruitstuk past en dat het aanzuigrubber van het filter niet goed past , dat hoort dus NIET te passen..

een PHBG past WEL in een std spruitstuk , en kun je met std filter goed combineren , ook is de setting van de carb std al vrij mooi , en die kun je ook makkelijker aanpassen.

dus mooier afstellen..
 
hij loopt soms ook heeeeel apart stationair. lijk je em goed afgesteld te hebbe en valt ie opeens uit, gewoon sproeiers goed afgesteld ed, krijgt niet teveel.

kan dat dus aan die carburateur liggen?
en wat zou ik moeten doen met mijn spruitstuk als ik wel gewoon een normale carburateur koop, die in mijn originele spruit past?

afmetingen daar van zijn 29mm.


wat ik overigens ook heel raar vond, dat mijn originele 12mm sproeiers er wel in pasten, dat is dan wel weer een voordeel.
 
Back
Top