sproeier 165 keihin

Status
Not open for further replies.

SebastianE

No Blade
hoe komen jullie aan de sproeiers tussen 158 en 175 in??

op euroscooters zijn ze niet leverbaar ik had ze gebeld, en ze hadden nog niet meegemaakt dat iemand eerder deze maten nodig hadden.

nu met sproeier 155 loopt mijn scooter veels te arm en met 175 verzuipt die weer ernstig:X :X
 
Advertisement - register to remove this

als ik jou was hat ik je cabrateur maar is een dag laten weeken in de benzine bak of zo open en bloot en die sproeiter en gas naalt op het laagt gezet en dan kijken mwant hij kan nie verzuipen bij die van 175 en bij die 155 kan hij nie te wijnig krijgen te klein verschil
 
of een heel klein boort je door je oude sproeiter halen van iets van 1.6 mm en kijke wat hij dna doet
gr white malossi
 
dat is ook wat best wat mensen doen met de snellere setups die aan een std sproeier van keihin of imi geen groot genoege krijgen, met een boor erdoor om dan bijvoorbeeld de maten 160, 165, 170, 175, 180 kunne krijgen tot 220 zelfs dacht ik, maar dat is dan wel weer bizar groot.

grtz
 
hebben we het wel over een ORIGINELE Keihin? of over immitatie meuk? dan kan het best wel eens kloppen namelijk dat je die achterlijke maten sproeiers moet gebruiken.

ori keihin moet gewoon goed kunnen lopen op de maten tussen de 140-150:)
 
ik reed ook met 165 en nog steeds gasreactie !!! alleen heb ik nu die carb weggedaan het kan dus ook zijn dat die carb gewoon beetje lurpwas kwa luchtschroef enzo !!!!! en stationaar
 
Firefoxmhr said:
Ik rijd zelf ook met een uitgeboorde 160 sproeier in mijn Keihin op 2Fast werkt gewoon prima :)
En is gewoon het originele spul geen imitatie ;)

tja je ben in mijn ogen een prutser, als je gaat boren terwijl er grotere maten verkrijgbaar zijn:)
 
Bart@Sp said:
tja je ben in mijn ogen een prutser, als je gaat boren terwijl er grotere maten verkrijgbaar zijn:)

Ja ook als je 1.5 uur met de auto heb gereden om op een testbank te kunnen afstellen?
En er geen grote sproeiers als 155 meer aanwezig zijn?
In mijn ogen ben jij een prutser die zo met een loos argument komt waar jij HELEMAAL niks van af weet :|
Bovendien voeg je met je reactie geen ene flikker toe maar dat zal wel met meer reacties van jou zijn...
 
Firefoxmhr said:
Ja ook als je 1.5 uur met de auto heb gereden om op een testbank te kunnen afstellen?
En er geen grote sproeiers als 155 meer aanwezig zijn?
In mijn ogen ben jij een prutser die zo met een loos argument komt waar jij HELEMAAL niks van af weet :|
Bovendien voeg je met je reactie geen ene flikker toe maar dat zal wel met meer reacties van jou zijn...

dat noem ik gewoon niet voorbereid te werk gaan;)
 
Damn altijd dat fockin weer woord:/

Arguing on teh internet is like running in the Special Olympics, Even if you win u are still retarded.

kom maar met de flames:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top