waar wil je het voor gaan gebruiken?
gewoon voor op straat of echt om competitie mee te doen?
heb je voor de rest uberhaupt verstand van scooters en afstellen?
want een leuke setup vereist wel wat kennis en vaardigheden wil je het goed laten rijden en vooral rijdend houden
waarom dan niet gewoon meteen een Speed 7t?
zijn standaard erg goede cilinders die uit de doos (inc de juiste spullen) al een aardig vermogen afgeven..
dat is inprincipe gewoon plug and play
je heb dus blijkbaar nog nie zo gek veel kennis van het materiaal :+
want er is een Team 7T.. en een standaard Team is echt niet zo bruut snel..
de Speed 7T is daarin tegen wel een beuker..
je zult dan wel de goede spullen erbij moeten ehbben
en lezen is ook niet je sterkste vak wel?:+
er is GEEN Team 7T..
alleen een Speed 7T
als je geen plug and play wil dan moet je gaan kijke naar een Cristofolini setje..
dan moet je eerst flink wat werk doen om er vermogen uit te hale
dat is bij geen enkele cilinder.. of nieuwe setup..
je kunt niet zomaar ff alles eronder gooien en het rijdt goed..
blijkbaar heb je echt nog geen ideeee van hoe alles werkt en hoe het eraan toe gaat..
ga eerst eens kijken op project pages van mensen..kijk eens wat daar voor spullen op zitten..
kom eens kijken op een sprint en vraag eens aan rijders hoeveel tijd en geld het kost
het vereist veel afstelwerk en geduld
en ik weet ook dat het enorm veel geld kost/gaat kosten, dat merk ik nu al aan me straat scooter..
Geduld moet je denk ik ook leren hebben door stukje bij beetje je scooter iets meer uit te bouwen. Door deze drastische verandering zul je toch wat ervaring nodig hebben. Mocht je iets verkeerd doen en je krijgt een vastloper kost het je al meteen een goeie 350 eurie. Denk niet dat het de manier is waarop je wil leren?
uhm geld is voor mij niet echt een probleem..
en van je fouten moet je leren toch?
en ik heb zeker ervaring met cilinders in elkaar zetten, afstellen etc.
anders zou ik hier nooooooit aan beginnen..
Deze setup is wel wat meer dan alleen plaatsen en je sproeier en rolletjes stellen.
Hierbij komt een gehele squish berekening kijken wil je het max vermoger eruit halen + erbij natuurlijk de ontsteking afstellen. Daarbij komt ook nog eens kijken dat een hoogtoerige setup zeer gevoelig is en het afstellen stukken moeilijk is dan bijvoorbeeld een dr70 of stage6 pro.
Maar goed, waarom nog twijfelen dan en niet gewoon je onderdelen halen? Hiermee geef je in princiepe al aan dat je kennis van zaken ook al niet helemaal klopt zoals je zou beweren.
Daarbij geef ik alleen maar het advies om langzaam te gaan infomeren en op te bouwen.