Sprint Slider geschouwd! Aerox velgen, BCD kappenset, PRII, MHR, HPI 06 etc etc!!

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Goedendag,

omdat ik nog meer projecten heb en een auto heb gekocht en ook nog voor mijn motor-rijbewijs wil gaan heb ik besloten om m'n Slider te verkopen. Heeft veel tijd en geld in gezeten, maar hij is in mijn ogen af, en ben er trots op, maar mijn andere projecten wil ik ook nog afmaken.

- Mag in onderdelen weg!
- GOED bieden, dus geen krankzinnige boden of offtopic!
- Ik heb het liefste dat het opgehaald word. Is dat onmogelijk, dan kan het eventueel opgestuurd worden
- DIRECT geld bij interesse

Je snapt dus wel wat voor kopers ik zoek :) Het spul is allemaal in TOPstaat en heeft de straat 5x gezien + de testbank gevoeld. Alles is NIEUW gekocht.

Nu over de scooter :cheer:

Blokinhoud:

Cilinder MetraKit Pro race 2
Uitlaat DPR C21 met gepolijste Team 04 demper!
Krukas Top vol
Carburateur Keihin PWK 28MM D-Slide
Vario Polini Speed
Membraan Polini evo
Carters Max Tuned
malossi 13/44 vertanding
V-snaar Malossi kevlar
Spruitstuk Malossi MHR recht
Kiesler wig
Ontsteking Hpi '05 met Malossi Denso W27 bougie
Lagers SKF C4 stalen kooi

Optisch is er zoals je hieronder kan zien erg veel aan gebeurd. Frame is professioneel verlast en de kappen zijn professioneel gespoten

Op de foto's zie je dat de achtervelg geen afgedraaide rand heeft. Dat is nu WEL zo.

Foto's

SP_A0001.jpg

SP_A0003.jpg

SP_A0004.jpg

SP_A0005.jpg

SP_A0010.jpg

SP_A0011-1.jpg

SP_A0018.jpg

SP_A0021-1.jpg

SP_A0022.jpg

SP_A0023.jpg

SP_A0024.jpg

SP_A0025.jpg

SP_A0026.jpg

SP_A0027.jpg

SP_A0028-1.jpg


Close-up blok:

SP_A0006.jpg

SP_A0007-1.jpg

SP_A0008-1.jpg

SP_A0009.jpg

Foto's van de Rotor:

P1010004.jpg


Grondplaat staat niet op de foto maar zit er wel bij natuurlijk! (de rode versie)

Heb het geld niet dringend nodig

Kleur van de kappen komt hier niet tot zn recht doordat het met mn mobiel genomen is. Het is parlemoer oranje...

Scooter/blok is ook te ruil tegen een geschoude scooter met kenteken! Moet wel in goede staat zijn....
Hoe of wat kunnen we bespreken...



Bij interesse kan je reageren in dit topic, PM'en of even bellen naar: 0655150948 na half 8

Bedankt alvast
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top