Ben ik ookal maar veel dealers hebben het moeilijk met de E5 modellen. Het kan letterlijk van alles zijn. Moeilijk te zeggen wat het precies is.Niet zelf aan sleutelen, de scooter heeft nog garantie.
Gewoon teruggaan naar de dealer.
eensInjectie of carburateur het ratelen heeft hier niks mee te maken bovendien het is niet jouw probleem als je dealer er niet uitkomt, hij moet het oplossen en als hij er niet uitkomt, neemt HIJZELF contact op met de importeur.
Dus jezelf niet voor het karretje laten spannen!
Ja al gechecktzit de kickstart deksel wel goed vast??! gewoon iets simpels..
Dat kan idd ook nog! Denk dat je het bij t juiste eind hebt. Dan is de scooter of ouder dan gemelde stand of zonder olie gereden voor de verkoop of hij staat nu zonder olie.Dit geluid na 3600 Km ??? dat zou niet mogen, Terug gaan naar Dealer .
Lijkt haast wel dat een Krukas lager kapot is ...
Is de Motor Olie op Peil ? zo nee... eerst FF bijvullen voordat je terug gaat.
Heb hem met 0km gehaald. Oliepijl ook altijd bijgehoudenDat kan idd ook nog! Denk dat je het bij t juiste eind hebt. Dan is de scooter of ouder dan gemelde stand of zonder olie gereden voor de verkoop of hij staat nu zonder olie.
Ben een ouder bericht van vorig jaar tagen gekomen deze persoon had hetzelfde probleem bij de IGET Na het vervangen van zijn achterband.Dit geluid na 3600 Km ??? dat zou niet mogen, Terug gaan naar Dealer .
Lijkt haast wel dat een Krukas lager kapot is ...
Is de Motor Olie op Peil ? zo nee... eerst FF bijvullen voordat je terug gaat.
Maakt een kapot krukaslager niet veel meer lawaai, tijdens het rijden hoor je het nog maar heel zacht. Na een stuk rijden is het getik wisselvallig en niet constant. Bij optrekken gaat het niet sneller tikken.Dit geluid na 3600 Km ??? dat zou niet mogen, Terug gaan naar Dealer .
Lijkt haast wel dat een Krukas lager kapot is ...
Is de Motor Olie op Peil ? zo nee... eerst FF bijvullen voordat je terug gaat.
Mag aannemen dat de dealer de uitlaat onder garantie heeft vervangen...?!?Het probleem is opgelost. De uitlaat was stuk van binnen. Geen idee hoe dit mogelijk is op zo’n nieuw model. View attachment 67276
InderdaadMag aannemen dat de dealer de uitlaat onder garantie heeft vervangen...?!?
ja, maar het duurt meestal even voordat Vespa het opstuurt omdat dit niet een veel voorkomend probleem is. denk dat het komt door de bredere pijp vergeleken met de euro4 modellen heeft de katalysator in de euro5 modellen veel meer speling en ruimte.Mag aannemen dat de dealer de uitlaat onder garantie heeft vervangen...?!?
dealer vertelde me zelfs 1000€ weet niet precies hoe uitlaatprijzen bepaald worden. is al gauw 1/4 van de scooter zo'n uitlaat prijsInderdaad
Ook met die torenhoge prijzen voor deze originele uitlaten ben je snel 500 euro kwijt...
Dat bedoel ik bizar!ja, maar het duurt meestal even voordat Vespa het opstuurt omdat dit niet een veel voorkomend probleem is. denk dat het komt door de bredere pijp vergeleken met de euro4 modellen heeft de katalysator in de euro5 modellen veel meer speling en ruimte.
Post automatically merged:
dealer vertelde me zelfs 1000€ weet niet precies hoe uitlaatprijzen bepaald worden. is al gauw 1/4 van de scooter zo'n uitlaat prijs