Sport vario of nieuwe cilinder

Kaasje

Member
Hi. Ik heb mijn Vivacity volledig ontgrenst en dit is mijn setup-
Yasuni R
Std 50cc
7gram rollen in std vario
Gele trekveren en witte drukveer in std koppeling met nakaru vsnaar
Ngk8 bougie
Sproeier 72 (had perongeluk afgesteld zonder luchtfilter dus heb nu luchtfilter “ontgrenst”)
Mijn top is 78 op teller 68 op gps hij trek goed op alleen als ik wheelie probeer gaat het heel goed met omhoog komen en dan verliest die vermogen en komt die weer neer.
Maar mijn vraag was hoe krijg ik een hogere top en sneller op trekken. Ik heb verschillende verhalen gehoord over sport varioteurs dat ze niet goed werken onder verticaal Peugeot blok. En ook goeie verhalen.
Ik wil inpreciepe wel 70cc met 19mm carb alleen dan moet ik me krukas vervangen.
Is er iets van een 50cc snel dat een beter effect heeft of is elke 50cc zelfde. Laat alle suggesties maar achterrr
 
Advertisement - register to remove this

O.a hier:

Gewoon even zoeken op google. `Top performances peugeot` Hoe moeilijk kan dit zijn?



Alleen opletten dat je goed rustig inrijd.. En er de tijd voor neemt.. Die zuigerveren kan je best wel makkelijk verkrachten als je continu volgas gaat.

Is mij ook al 2x gebeurd.. En dan is het rakaktkakaktrkakeka.


Hier ook:


270582_2770293.jpg


Die met de zilvere alu kop heeft geen 7 poorten maar 5 en is volgens mij gelijk aan DR50.

Maar volgens mij zijn de alu kop en die blauwe wel het zelfde. Zijn beiden een hoge druk kop.
Is de alu kop met 7 poorten de bovenste van vvrparts? Of van maxiscoot want ik lees alleen maar slechte reviews over maxiscoot
 
Back
Top