sport stuur

mammoet300

Well-Known Member
Hallo,

Heb een vraag over een sportstuur.Heb een beta ark en nu wil ik daar een sportstuur opzetten met vooruitstaande clamp maar hoor wel vaak dat ik dan het originele stuur moet afzagen of zoiets?????? hoe zit dat?

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Het originele stuur afzagen!?!? 8P

Stuur moet je gewoon kaal maken, dus handvatten, remhandel, gashandel, etc allemaal eraf.
Dan tik je je balhoofd los en draai je de bout van je stuur los, en trek je je stuur eruit.
Dan een stuurpen/clamp erop schroeven, en daarin je nieuwe stuur bevestigen.
Alles op je nieuwe stuur zetten, en klaar is kees.

PS: degene die zegt dat je je stuur af moet zagen, die is niet helemaal wijs.
 
Het originele stuur afzagen!?!? 8P

Stuur moet je gewoon kaal maken, dus handvatten, remhandel, gashandel, etc allemaal eraf.
Dan tik je je balhoofd los en draai je de bout van je stuur los, en trek je je stuur eruit.
Dan een stuurpen/clamp erop schroeven, en daarin je nieuwe stuur bevestigen.
Alles op je nieuwe stuur zetten, en klaar is kees.

PS: degene die zegt dat je je stuur af moet zagen, die is niet helemaal wijs.

Ja leek mij ook al niet helemaal kloppen.Maar voor de zekerheid toch maar even vragen toch.

Iig bedankt
 
Het originele stuur afzagen!?!? 8P

Stuur moet je gewoon kaal maken, dus handvatten, remhandel, gashandel, etc allemaal eraf.
Dan tik je je balhoofd los en draai je de bout van je stuur los, en trek je je stuur eruit.
Dan een stuurpen/clamp erop schroeven, en daarin je nieuwe stuur bevestigen.
Alles op je nieuwe stuur zetten, en klaar is kees.

PS: degene die zegt dat je je stuur af moet zagen, die is niet helemaal wijs.


Jonge jonge jonge. Jij snapt het ook weer niet. Ooit eens die vooruitstaande clamp gezien? JUIST die moet je om een pen heen drukken. En die pen word er niet bij geleverd, dus je moet idd je orignele stuur afzagen tot de gewenste hoogte en vervoglens die clamp daar omheen klemmen. Of een TNT clamp af laten draaien en die monteren.

Dus het klopt wel wat die mensen zeggen.
 
je normale stuur monteer je ook op de pen die naar je kroonstuk gaat, dus waarom zou je die niet kunnen gebruiken om je vooruitstaande clamp op te monteren :S.
 
Back
Top