sport stuur monteren op aerox

tom4-4-4

Well-Known Member
hallo,
ik heb een standaard aerox bouwjaar 2001, nu wil ik er een sport stuurtje op doen. mijn vraag is of jullie mij stap voor stap willen uitleggen hoe je zoiets moet monteren. ik ga er een str8 stuur op zetten (ben 1.80m) alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

om te beginnen haal je de stuurkappen eraf, dan haal je de remmen er af e.d kun je gewoon over je kappen heen hangen met een doek er tussen als je geen krasjes wilt. dan moet je je hele stuur eraf halen, volgens mij zat dit onder je kappen vast of net er boven weet ik even niet meer, maar die zul je wel zien zitten misschien moet je meerdere kappen eraf halen.
 
Ja zoiezo moet je voorkap er ook af want je stuur zit achter de voorkap aan de voorvork bevestigt. Dus doppenset/steeksleutel (17/19) is ook wel handig
 
Nee stuurschakelaars en remhendels enzo kun je overzetten.

Aerox is gemaakt voor sportstuur zou je bijna zeggen ;p
 
Ja dat zijn van die losse units die op je stuur vast zitten en niet in de stuurkappen ofzo zoals bijvoorbeeld een sr.

Die stuur units kun je (net als bv speedfight) rechtstreeks overzetten op je sportstuur
 
Ja er zijn van oa tnt stuurknopjes te krijgen.

Keze kun je zo op je sportstuur monteren. Is ongeveer het zelfde idee als een aerox heeft.
 
Back
Top