Spoelpoorten Mina horizontaal

APEXi

CVT
heb dus al n tijdje n vraag waar ze naar mijn mening nie veel op willen antwoorden hier in belgie dus ....

tzit zo ben mijn aeroxje aant verbouwen, motorblokje ook natuurlijk setup is de volgende : 70cc gilardoni, polini EVO krukas pen 10, malossi vl14, dellorto PHBN 20.5mm, Yasuni c20, da is het zuivere motorgedeelte dus, ben nu niet van plan om daar ff een pk beest van te maken maar uhmmm heb dus mooi mijn spoelpoortjes bijgewerkt in het carter zodat ze idem zijn aan de poorten van de cilinder, 1vraag, zijn hier echt speciaale dingen waar ikop moet letten ?? ik bedoel moeten ze zoals origineel langzaam schuinoplopen of mag het echt een uitholling zijn ?? dit geeft naar mijn mening wervelingen maar is dit wel goed ? ten tweede, n kameraad van mij zegt dat ik mijn carterdruk zo hoog mogelijk moet houden maar dat ik ook de scherpe hoek die in het carter zit mooi ui moet frezen sorry maarehhh wa is nu het compromis ? is carterdruk belangrijker dan n mooie flow of ???.... pls help me, tis nie dak zo superveel wil verandere hé ma tmoet juist zijn wa ik doe, en ik weet het niemeer opt moment, dus vraagk het maar aan de echte mannen hé ;) hoop dak hier nu eindelijk duidelijkheid over krijg, tis ne hele tekst ma soryy ....greetz van n "groentje"
 
Advertisement - register to remove this

Vloeiend laten verlopen... je doet het om de flow te richten, dus maak je het vloeiend... Gewoon lompweg een schuine hoek eruit hakken is geen flow aanpassen... Dit geldt overigens ook voor spoelpoorten in de cilinder :)
 
Back
Top