H Hessman Retired Bierkoerier 26 November 2003 #2 Hij is 3punts bevestigd, zou dus moeten passen Upvote 0 Downvote
P Pasqual Well-Known Member 26 November 2003 #4 wil een 3puntsbevestiging dan altijd zeggen dat ie past, clemens volgens mij niet....maar in dit geval past het geloof ik wel Upvote 0 Downvote
wil een 3puntsbevestiging dan altijd zeggen dat ie past, clemens volgens mij niet....maar in dit geval past het geloof ik wel
Rick Well-Known Member 26 November 2003 #5 Waarom zou ie niet passen op een aerox dan? Ik heb er ook nog 1 thuis liggen voor mijn sr. Volgens mij past ie wel, maar ik kan niet kijken wat heb mijn sr uitgeleend. Upvote 0 Downvote
Waarom zou ie niet passen op een aerox dan? Ik heb er ook nog 1 thuis liggen voor mijn sr. Volgens mij past ie wel, maar ik kan niet kijken wat heb mijn sr uitgeleend.
Go0s Appie r0xt 26 November 2003 #7 Originally posted by ids Beta heeft achter tog trommel? Click to expand... AC Wel, LC niet Upvote 0 Downvote
Bling_Bling Citta owner 27 November 2003 #8 Hij past want hij zat eerst op een DD vuurvos(mina hori) en me beta is ook Mina hori DD Upvote 0 Downvote