spinner velgen voor scooters

spinners ja of nee

• mooi

Votes: 109 24.3%
  • te gek

Votes: 86 19.2%
  • lelijk

Votes: 198 44.1%
  • als het er is neem ik het meteen

Votes: 56 12.5%

• Total voters
    449

aeroxfreak4life

Well-Known Member
ik ben met een vriend bezig met spinner velgen voor een aantal soorten scooters te maken, maar zou hier belangstelling voor zijn,
zodra ze af zijn post ik fotos en hoeduur het wordt om zo een velg te bestellen zou rond de 750 euro komen want alles is van chroom.

post in dit topic wat je ervan vind

Advertisement - register to remove this

fotos

Plaatjs

exspin02.jpg

suggesties zet hier maar neer, please geen offtopic gelul,

aeroxfreak4life

lijkt me ook wel leuk maar niet voor die prijs als je ze nou van goud maakt dan betaal ik het je wel maar ja voor mij geen velg maar wel een leuk id!

dat is iets voor als ik ouder ben en geld over heb. dan komen er spinners onder mijn rox :P maar nu zou ik er ook niet zoveel geld voor over hebben.

Tuurlijk duur :S omdat het allemaal van dure materialen wordt gefabriceerd, en het proces ervan gaat natuurlijk niet met de hand.

Meer preciezere prijzen komen als de velgen af zijn en ik weet wat me kosten precies zijn,.

post dat hier wel dan

aeroxfreak4life
AKA michael

aeroxfreak4life said:
zeg jij me hoe ik de poll dan neer moet zetten geef offtopic gelul daar gaat het weer?!

Tja je kan niet fatsoenlijke stemmen dus offtopic is het niet. Je had iets moeten van lelijk, redelijk en mooi ofzo.

haha wat te duur, weet je wel wat voor werk er gedaan moet worden voordat je de velg uberhaupt gemaakt hebt, allemaal machinewerk, en er zijn geen andere die goed zijn voor op de scootervelgen :L

Kneiter said:
Tja je kan niet fatsoenlijke stemmen dus offtopic is het niet. Je had iets moeten van lelijk, redelijk en mooi ofzo.

jawel, lelijk of mooi ik bedoel hiermee gewoon mooi, of te gek van dat dat bestaat, snap je is wel een goede volgorde in :henko:

aeroxfreak4life said:
jawel, lelijk of mooi ik bedoel hiermee gewoon mooi, of te gek van dat dat bestaat, snap je is wel een goede volgorde in :henko:

Ik snap het :rolleyes: maar ik heb dus lelijk gestemd, vind het op oto's ook lelijk. En heb je ook foto's (echte foto's) of tekeningen ervan of is het meer een idee?

ehm dat is een echte foto van de spinner, de tekeningen scan ik dan binnekort wel in, en de afgeronde velg komt binnekort op foto en filmpje, dan zie je dat het vet staat onder een scooter, het kan ook in gewenste kleur gespoten worden, dus wel met andere kleuren, maar de standaard velg is chroom :K

Back